hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > ذوب آهن- پرسپولیس؛ انتقام، کلید واژه اصفهان/ پیکان - استقلال؛ شاگردان حسینی شگفتی ساز می‌شوند؟

ذوب آهن- پرسپولیس؛ انتقام، کلید واژه اصفهان/ پیکان - استقلال؛ شاگردان حسینی شگفتی ساز می‌شوند؟

مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال با انجام ۷ بازی امروز و فردا در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود.

هفت دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال امروز و فردا پیگیری می‌شود و تیم پرسپولیس به مصاف  تیم ذوب آهن می‌رود  و استقلال هم مهمان تیم پیکان تهران  است.

ذوب آهن- پرسپولیس/ ورزشگاه فولاد شهر اصفهان ساعت ۱۵:۳۰ 

دیدار تیم‌های فوتبال ذوب آهن و پرسپولیس در چارچوب جام حذفی  امروز ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار می‌شود.

شاگردان گل محمدی با نایب قهرمانی، نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال را به پایان رساندند. اکنون آن‌ها تمرکز خود را معطوف به بازی‌های جام حذفی کردند تا در این رقابت‌ها هم به موفقیت برسند.

سرخپوشان پایتخت قصد دارند با برد برابر تیم ذوب آهن به مرحله بعدی جام حذفی صعود کنند.

تغییر و تحولات مدیریتی چند روز پیش درباشگاه پرسپولیس صورت گرفت و رضا درویش به عنوان مدیرعامل باشگاه مشخص شد. سرخپوشان پایتخت با مسائل مالی و مشکل محل تمرین مواجه هستند و باید درویش این مشکلات را حل کند تا بازیکنان بدون دغدغه به مصاف حریفان خود بروند.

عیسی آل کثیر به علت پارگی رباط صلیبی ۶ ماه دوراز میادین خواهد بود و مهدی عبدی وظیفه سنگینی در غیاب آل کثیر در خط حمله دارد.

امید عالیشاه  هم به علت مصدومیت به بازی جام حذفی نمی‌رسد. علاوه بر این، گل محمدی تا مشخص نشدن پرونده اوساگونا قصد ندارد از  وحدت هنانوف و منوچهر صفروف بازیکنان تاجیکی استفاده کند و این ۲ بازیکن در بازی جام حذفی حضور نخواهند داشت.  

ساعت 7 صبح کار شود////ذوب آهن- پرسپولیس؛ انتقام، کلید واژه اصفهان/پیکان- استقلال؛ شاگردان حسینی شگفتی ساز می‌شوند؟

در آن طرف، تیم فوتبال ذوب آهن  رتبه یازدهم را در پایان نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال به دست آورد. شاگردان تارتار در لیگ برتر فوتبال نتوانستند انتظارات را برآورده کند به همین علت آن‌ها قصد دارند در جام حذفی به موفقیت برسند.

ذوبی‌ها بعد از حذف تیم رایکا بابل به دنبال برد برابر  سرخپوشان پایتخت هستند تا  به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کنند.

شاگردان تارتار در لیگ برتر فوتبال برابر تیم پرسپولیس شکست خوردند و اکنون آن‌ها در جام حذفی به دنبال انتقام گیری از سرخپوشان پایتخت هستند.  

ساعت 7 صبح کار شود////ذوب آهن- پرسپولیس؛ انتقام، کلید واژه اصفهان/پیکان- استقلال؛ شاگردان حسینی شگفتی ساز می‌شوند؟

آلومینیوم اراک- فولاد مبارکه سپاهان

تیم فوتبال آلومینیوم اراک  در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک پذیرای تیم سپاهان است.

تیم‌های فوتبال سپاهان و آلومینیوم در هفته پایانی نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال به تساوی بدون گل دست یافتند و اکنون در جام حذفی برابر یکدیگر صف آرایی می‌کنند.

تیم آلومینیوم اراک ۶ هفته  که رنگ برد را ندیده است، به همین علت این تیم اراکی  قصد دارد  طلسم پیروز نشدن  را در بازی جام حذفی برابر سپاهان بشکند.  

شاگردان خطیبی قصد دارند با تمام قوا به مصاف تیم فوتبال سپاهان در جام حذفی  می‌روند تا با برد برابر  این تیم اصفهانی  به مرحله بعدی این رقابت‌ها راه یابند

در آن طرف، تیم فوتبال سپاهان با ۲۹ امتیاز و کسب رتبه سوم، نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال  را به پایان برد و اکنون این تیم اصفهانی تمرکز خود را بر روی مسابقات جام حذفی گذاشته است. شاگردان نویدکیا قصد دارند با برد برابر آلومینیوم به مرحله بعدی جام حذفی راه یابد.

تیم سپاهان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی با عبور از سد تیم دسته دومی شهید اورکی اسلامشهر به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها راه یافت و تیم آلومینیوم اراک هم ۲ بر صفر برابر تیم فجرشهید سپاسی پیروز شد و به مرحله بعدی صعود کرد.

ساعت 7 صبح کار شود////ذوب آهن- پرسپولیس؛ انتقام، کلید واژه اصفهان/پیکان- استقلال؛ شاگردان حسینی شگفتی ساز می‌شوند؟

مس کرمان- فولاد خوزستان/ ورزشگاه امام علی کرمان ساعت ۱۴:۳۰

بازی تیم‌های فوتبال مس کرمان و فولاد خوزستان در جام حذفی فوتبال امروز ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه امام علی (ع) کرمان برگزار می‌شود.

تیم فوتبال فولاد خوزستان فصل گذشته توانست با پیروزی برابر تیم استقلال در ضربات پنالتی قهرمان جام حذفی شود. این تیم اهوازی امسال در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی  توانست با نتیجه ۳ بر صفر تیم شهرداری نوشهر را  شکست بدهد و به مرحله بعدی  این رقابت‌ها راه یابد.

شاگردان نکونام در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی  به مصاف تیم دسته اولی مس کرمان می‌روند. آن‌ها قصد دارند با برد برابر حریف کرمانی خود به مرحله بعدی این رقابت‌ها صعود کنند.

در آن طرف، تیم دسته اولی  مس کرمان در رده دوم جدول رده بندی لیگ آزادگان قرار دارد و تاکنون یک باخت داشته است. این تیم کرمانی در مرحله قبلی جام حذفی توانست از سد تیم ماشین سازی عبور کند و اکنون در مرحله بعدی باید برابر تیم فولاد صف آرایی کند.

با وجود اینکه روی کاغذ شانس پیروزی تیم فولاد برابر تیم مس کرمان زیاد است، اما شاگردان نکونام حریف دسته اولی خود را نباید دستکم بگیرند، چون جام حذفی، جام شگفتی‌ها است.

 فرزاد حسین خانی سرمربی تیم مس کرمان به علت محرومیت از روی سکو‌ها نظاره گر بازی شاگردانش است.

ساعت 7 صبح کار شود////ذوب آهن- پرسپولیس؛ انتقام، کلید واژه اصفهان/پیکان- استقلال؛ شاگردان حسینی شگفتی ساز می‌شوند؟

خبیر خرم آباد- صنعت نفت آبادان/ ورزشگاه تختی خرم آباد ساعت ۱۴ 

بازی تیم‌های فوتبال خبیر خرم آباد و صنعت نفت آبادان امروز ساعت ۱۴ در ورزشگاه تختی خرم آباد برگزار می‌شود.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از لحاظ مالی وضعیت مناسبی ندارد و حتی بازیکنان این تیم بعد از آخرین بازی خود در نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال با انتشار استوری مشترک به بدقولی مسئولان اعتراض کردند. علیرضا منصوریان هم اعلام کرده که بازیکنان تیمش در آستانه فسخ قرارداد هستند.

بازیکنان صنعت نفت آبادان به علت پرداخت نشدن مطالبات مالی خود به مدیران باشگاه اعلام کردند که برای دیدار با خیبر به خرم آباد نمی‌روند و حتی منصوریان هم با تصمیم شاگردانش موافقت کرده است. اگر تیم صنعت نفت آبادان برابر حریف خود در جام حذفی حاضر نشود در آن صورت مدیران باشگاه باید طبق قوانین  ۴۰۰ میلیون تومان پرداخت کنند و یک سال هم از حضور در این رقابت‌ها محروم می‌شوند.

در آن طرف، تیم خیبر خرم آباد برخلاف حریف آبادانی خود وضعیت مالی مناسبی دارد. این تیم قصد دارد با برد برابر تیم صنعت نفت آبادان شگفتی ساز جام حذفی شود.

تیم صنعت نفت آبادان توانست در مرحله قبلی جام حذفی از سد تیم شمس آذر قزوین عبور کند و تیم خیبر خرم آباد هم توانست تیم مس شهر بابک را شکست بدهد و به مرحله بعدی این رقابت‌ها راه یابد.

ساعت 7 صبح کار شود////ذوب آهن- پرسپولیس؛ انتقام، کلید واژه اصفهان/پیکان- استقلال؛ شاگردان حسینی شگفتی ساز می‌شوند؟

پیکان تهران- استقلال / روز سه شنبه ساعت ۱۵:۳۰/ ورزشگاه پاس قوامین تهران

تیم فوتبال استقلال در مرحله قبلی  جام حذفی در ضربات پنالتی توانست از سد تیم نود ارومیه عبور کند و در مرحله  یک هشتم نهایی باید به مصاف تیم پیکان برود.

شاگردان فرهاد مجیدی با قهرمانی در نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال با روحیه مضاعف به مصاف تیم پیکان در جام حذفی فوتبال می‌روند.

آبی پوشان پایتخت فصل گذشته با شکست برابر تیم فولاد خوزستان قهرمانی جام حذفی را از دست دادند. آن‌ها قصد دارند  امسال هم تا فینال جام حذفی پیش بروند به همین علت به دنبال پیروزی برابر پیکان هستند تا به مرحله بعدی این رقابت‌ها راه یابند.  

رشید مظاهری به احتمال زیاد  از لیست استقلال خط می‌خورد و در این بازی حضور نخواهد داشت. بابک مرادی هم از آبی پوشان جدا شده است. وریا غفوری  هم آسیب دیدگی جزیی داشت که احتمال دارد به بازی جام حذفی برسد.

در آن طرف، تیم پیکان با رتبه ششم نیم فصل اول را به پایان رساند و اکنون این تیم تمرکزش را معطوف به بازی‌های جام حذفی کرده است، تا در این رقابت‌ها به موفقیت برسد.

شاگردان مجتبی حسینی قصد دارند با برد برابر تیم استقلال به مرحله بعدی جام حذفی راه یابند.

تیم پیکان در مرحله قبلی جام حذفی با نتیجه یک بر صفر برابر تیم قشقایی شیراز به برتری دست یافت.

امیر حسین غلامی به علت مصدومیت قادر به همراهی تیمش برابر استقلال نیست. البته محمد حسین فلاح و محمد امین درویشی مصدومیتشان برطرف شده و مشکلی برای بازی کردن ندارند.

ساعت 7 صبح کار شود////ذوب آهن- پرسپولیس؛ انتقام، کلید واژه اصفهان/پیکان- استقلال؛ شاگردان حسینی شگفتی ساز می‌شوند؟

نساجی مازندران- گل گهر سیرجان / روز سه شنبه ساعت ۱۴

شاگردان الهامی در مرحله قبلی  جام حذفی توانستند تیم آرمان گهر را شکست بدهند و در مرحله یک هشتم نهایی برابر تیم گل گهر سیرجان صف آرایی می‌کنند.

تیم نساجی قصد دارد با برد برابر تیم گل گهر سیرجان به مرحله بعدی جام حذفی راه یابد.

در آن طرف، تیم فوتبال گل گهر سیرجان در مرحله قبلی جام حذفی توانست تیم شهرداری آستارا را شکست بدهد و در مرحله بعدی روز سه شنبه به مصاف تیم نساجی می‌رود.

شاگردان قلعه نویی قصد دارند با برد برابر تیم نساجی به سیرجان برگردند.

ساعت 7 صبح کار شود////ذوب آهن- پرسپولیس؛ انتقام، کلید واژه اصفهان/پیکان- استقلال؛ شاگردان حسینی شگفتی ساز می‌شوند؟

مس رفسنجان- پدیده مشهد/ روز سه شنبه ساعت ۱۴:۳۰

دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پدیده مشهد به علت شرایط جوی احتمال دارد به تعویق بیفتد.

تیم فوتبال مس رفسنجان در مرحله قبلی جام حذفی توانست از سد تیم تراکتور عبور کند و اکنون در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف تیم پدیده مشهد می‌رود.

شاگردان ربیعی قصد دارند از میزبانی خود استفاده کرده و با برتری برابر تیم پدیده مشهد به مرحله بعدی جام حذفی راه یابند.

در آن طرف، تیم فوتبال پدیده مشهد در مرحله قبلی جام حذفی  با نتیجه ۲ بریک برابر تیم استقلال ملاثانی به برتری دست یافت و اکنون در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برابر تیم مس رفسنجان صف آرایی می‌کند.

تیم پدیده رنگ برد را در نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال ندیده است. این تیم مشهدی به دنبال پیروزی برابر تیم مس رفسنجان در جام حذفی است تا طلسم شکنی کند.

ساعت 7 صبح کار شود////ذوب آهن- پرسپولیس؛ انتقام، کلید واژه اصفهان/پیکان- استقلال؛ شاگردان حسینی شگفتی ساز می‌شوند؟

نفت مسجد سلیمان- خلیج فارس ماهشهر/ روز سه شنبه ساعت ۱۵:۳۰

تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در مرحله قبلی جام حذفی در ضربات پنالتی توانست تیم شاهین شهرداری بوشهر را شکست بدهد و اکنون باید به مصاف تیم خلیج فارس ماهشهر برود.

تیم نفت مسجد سلیمان شانس زیادی برای کسب پیروزی برابر حریف ماهشهری خود دارد، اما این تیم جنوبی به خوبی می‌داند که نباید حریف خود را دستکم بگیرد چرا که جام حذفی جام شگفتی‌ها است.

در حالی که گفته می‌شود جدایی فراز کمالوند از تیم نفت مسجد سلیمان قطعی شده است، اما او در محل اقامت شاگردانش حاضر شد. به نظر می‌رسد که کمالوند در بازی جام حذفی تیمش را هدایت می‌کند.

در آن طرف، تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر در مرحله قبلی  جام حذفی دست به کار بزرگی زد و تیم هوادار را شکست داد و به مرحله بعد جام حذفی راه یافت.

این تیم ماهشهری قصد دارد با برد برابر تیم نفت مسجد سلیمان دوباره در جام حذفی  شگفتی ساز شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد