hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > استاندار کرمان با توجه به وضعیت سیل استان فعلاً به کار خود ادامه می‌دهد

استاندار کرمان با توجه به وضعیت سیل استان فعلاً به کار خود ادامه می‌دهد

مشاور وزیر و رییس مر کز اطلاع‌رسانی وزارت کشور، گفت که زینی‌وند با توجه به وضعیت سیل استان کرمان و اهمیت رسیدگی به مناطق سیل‌زده، فعلاً به عنوان استاندار به کار خود ادامه می‌دهد.

افشار دارابی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا درباره خبرهایی مبنی بر استعفای علی زینی‌وند استاندار کرمان گفت: زینی‌وند تمایل خود را برای کناره‌گیری از استانداری کرمان اعلام کرده اما به دلیل وضعیت استان و با توجه به وقوع سیل و اهمیت رسیدگی به مناطق سیل‌زده، قرار شده فعلاً به مسئولیت خود ادامه دهد.

وی افزود: استاندار فعلی کرمان تا زمانی که هیأت دولت تصمیم جدیدی در این خصوص بگیرد، زمام استانداری را عهده‌دار خواهد بود و به محض این‌که هیأت وزیران تصمیم بگیرد، اطلاع‌رسانی می‌شود.

به گزارش ایرنا، شهباز حسن‌پور رییس مجمع نمایندگان استان کرمان امروز در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از استعفای علی زینی‌وند خبر داده و اعلام کرد استاندار جدید کرمان در آینده نزدیک معرفی خواهد شد.

حسن‌پور توضیح داده بود «نظر به استعفای آقای دکتر زینی‌وند از استانداری کرمان، اعضای مجمع نمایندگان استان کرمان پس از تبادل نظر و مشورت با بزرگان استان ضمن تشکر از خدمات ایشان در مدت زمان تصدی، به اتفاق آرا پنج نفر از افراد باسابقه، توانمند و نخبه که دارای تمامی ویژگی‌های استاندار استان سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی می‌باشند را به وزارت کشور پیشنهاد دادند و ضمن تشکر از حسن نیت، همراهی و توجه خواص وزیر کشور به پایتخت مقاومت، امیدواریم در اسرع وقت یکی از این سروران با رأی قاطع هیأت دولت به‌عنوان استاندار دیار کریمان معرفی شود».

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد