hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > راه ۱۸۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد مسدود شد

راه ۱۸۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد مسدود شد

سرپرست اداره کل راهداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در پی بارش سنگین برف در مناطق سردسیری، راه ۱۸۰ روستای استان در شهرستاهای بویراحمد، دنا، مارگون، کهگیلویه و چرام مسدود شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، کرم جانی پور با بیان اینکه با تلاش راهداران تاکنون راه ۲۰ روستا بازگشایی شد، افزود: کار بازگشایی ۱۶۰ دیگر راه روستایی استان با وجود شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارد.

وی از مسدود شدن جاده پاتاوه - دهدشت خبر داد و اضافه کرد: این مسیر از یاسوج به لوداب باز است، اما بخشی از مسیر لوداب به دهدشت به علت تکمیل نبودن پل بزرگ آبریز و به دلیل شدت بارش‌ها و سیلابی شدن این مسیر تا اطلاع ثانوی مسدود است و رانندگان از مسیر جایگزین یعنی جاده یاسوج- بابا میدان تردد کنند.

جانی پور از تداوم مسدود شدن جاده سپیدار – سادات امامزاده علی – جوخانه به سرفاریاب خبر داد و گفت: با وجود اینکه این مسیر دو بار بازگشایی شده، اما به دلیل شدت بارش برف و طولانی بودن این مسیر به طول ۱۱۰ کیلومتر این محور نیز تا اطلاع ثانوی و عادی شدن شرایط بارش‌ها مسدود است و توصیه می‌شود کابران جاده‌ای به جای عبور از آن مسیر از مسیر یاسوج - بابامیدان تردد کنند.

وی با بیان اینکه همه جاده‌ای اصلی کهگیلویه و بویراحمد باز است و تردد در این جاده‌ها در جریان است ادامه داد: با توجه به احتمال ریزش سنگ به رانندگان توصیه می‌شود از توقف درگردنه مله شوره در جاده یاسوج- شیراز، تنگ مهریان در جاده یاسوج -کاکان و خروجی تونل گل زردان در جاده یاسوج- بابامیدان خودداری کنند.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای به رانندگان و مسافران توصیه کرد در این بارش‌ها از سفرهای غیر ضروری اجتناب کنند و قبل از سفر از اداره کل راهداری استان و ادارات راهداری در شهرستان‌ها و همچنین پلیس راه از وضعیت جاده‌های استان مطلع شوند و از مسیرهای اعلام شده تردد کرده و خودروی خود را حتماً به زنجیر چرخ مجهز کنند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد