hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم|دیدار مردمی شهردار منطقه ۵ با اهالی منطقه جمکران

قم|دیدار مردمی شهردار منطقه ۵ با اهالی منطقه جمکران

شهردار و معاونان شهرداری منطقه ۵ در راستای دیدار چهره به چهره با مردم و رسیدگی به مشکلات منطقه جمکران، با مردم این منطقه دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم، با توجه به نیاز برقراری ارتباطی پویا و دوسویه بین شهروندان با مدیریت شهری هر چهارشنبه شب اهالی جمکران با شهردار منطقه پنج دیدار داشته و در این نشست صمیمی شهروندان بدون واسطه به بیان مشکلات و مسائل خود با شهردار منطقه می‌پردازند.

معاونین و مسولین منطقه پنج نیز در دیدار اهالی جمکران با شهردار منطقه حضور دارند و به صورت چهره به چهره به مشکلات شهروندان رسیدگی می‌کنند.

جلسه ملاقات مردمی در راستای حل مشکلات و رفع دغدغه‌های شهروندان به منظور خدمت‌رسانی هر چه بیشتر و با کیفیت تر در حوزه‌های مختلف مدیریت ‌شهری دنبال می شود.

علیرضا اقبالیان شهردار منطقه ۵ قم در حاشیه این دیدار اظهار کرد: ارتباط مستقیم و بدون واسطه مردم با شهردار، ضمن تکریم ارباب رجوع، آرامش روحی و روانی شهروندان را در رسیدگی به مشکلاتشان در پی دارد.

وی افزود: ما اینجا هستیم تا به مردم بگوییم شهرداری به مردم بسیار نزدیک و از جنس همین مردم است و فاصله‌ای بین مردم و شهرداری و همچنین تفاوتی بین مردم این محله با سایر محلات وجود ندارد.

شهردار منطقه ۵ قم در پایان از اهالی و کسبه منطقه جمکران و حضور گرم ایشان که در راستای رفع مشکلات منطقه ای قبول زحمت کرده اند، قدردانی کرد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد