hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ۶۰ اتوبوس شهری کاشان از رده خارج شده است

۶۰ اتوبوس شهری کاشان از رده خارج شده است

شهردار کاشان با بیان اینکه ۶۰ اتوبوس شهری کاشان از رده خارج شده است، گفت: طول عمر اتوبوس‌ها ۱۵ تا ۳۰ سال است.

حسن بخشنده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  کاشان ، ضمن اشاره به شهر هوشمند به عنوان یکی از اولویت‌های تحقق در دوره مدیریت جدید شهری اظهار داشت: در شهر کاشان برخی مسائل از دید زیربنایی به آن نگاه نشده است و دلیل آن عدم برنامه‌ریزی در مدیریت شهری بوده است.

وی با بیان اینکه عدم توجه به منابع و عدم وجود منابع پایدار نیز مزید علت شده است، افزود: یکی از حوزه‌ها محیط زیست است در حالی که در دوره جدید مدیریت شهری نگاه ما به محیط زیست بسیار ویژه است و مشاوران در این زمینه مشغول به کار هستند و به مشاوران نیازهای خود را در بُعد شهری اعلام کردیم.

شهردار کاشان آلودگی هوا و فرونشست‌ها را از جمله دغدغه‌های حوزه محیط زیست دانست و ابراز داشت: در کنار این موارد موارد حاد تر نیز وجود دارد و عدم مدیریت در برداشت از منابع آبی و چاه ها موجب شده است تا این معضلات و مشکلات شدیدتر شود و از سوی دیگر زیرساخت‌ها را نیز تحت تاثیر قرار داده است.

وی با بیان اینکه سالانه شهرداری کاشان حداقل 120 میلیارد ریال هزینه کرده است، گفت: این هزینه در سال آینده نیز افزایش پیدا می‌کند و کاشان بعد از مرکز استان دومین شهر استان اصفهان محسوب می‌شود و لازم تا مسئولان بیش از پیش به این منطقه رسیدگی داشته باشند.

بخشنده امنیه از فعالیت 140 اتوبوس شهری در کاشان خبر داد و تصریح کرد: این اتوبوس‌ها دارای طول عمر 15 تا 30 سال هستند و 60 اتوبوس آن از دور خارج شده و از این رو 80 اتوبوس داریم که قطعات را از اتوبوس‌هایی که از دور خارج شدند تامین می‌کنیم.

وی با بیان اینکه شهرداری کاشان دارای برخی معضلات عمیقی است، تاکید کرد: شهرداری کاشان بخش قابل توجهی بدهی دارد که میراث گذشتگان است و متاسفانه مشکلات در پیش رو و بدهی باعث شده است تا توان نوسازی ناوگان حمل و نقل درون شهری کاشان وجود نداشته باشد.



شهردار کاشان با بیان اینکه پیش از کرونا روزانه 18هزار مسافر توی اتوبوس جا به جا می شد، افزود: این موضوع با شیوع ویروس کرونا به یک سوم کاهش پیدا کرده است و از این رو بخشی از درآمد حاصل از جا به جایی مسافر کاهش پیدا کرده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد