hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > فعالیت‌های شهرداری قم در رابطه با توسعه و پیشرفت شهر مطلوب است

فعالیت‌های شهرداری قم در رابطه با توسعه و پیشرفت شهر مطلوب است

رئیس‌کل دادگستری استان قم گفت: عملکرد کلی مجموعه مدیریت شهری قم در ارتباط با صیانت از حقوق شهروندی قابل‌قبول و در وضعیت مطلوبی قرار دارد، مجموعه مدیریت استان نیز از اقدامات شهرداری قم خشنود هستند، فعالیت‌های شهرداری قم در رابطه با توسعه و پیشرفت شهر مطلوب است.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم،حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمزه خلیلی در یکصد و دومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، اظهار داشت: اندیشه‌های شهید بهشتی در مسئله حکمرانی باید مورد بازاندیشی و بازخوانی قرار بگیرد.

رئیس‌کل دادگستری استان قم با اشاره به اهمیت صحیح مدیریت نیروی انسانی، افزود: زندگی مردم در گرو آن بوده که با مدیریت صحیح سرمایه انسانی مانع از تضعیف و نابودی اموال شهروندان شود.

خلیلی بیان کرد: درصورتی‌که مسئولیت‌های مهم به افراد شایسته واگذار نشود فساد و تباهی در جامعه توسعه پیدا می‌کند، دارایی‌های شهروندان نباید به دست افراد بی‌تدبیر و فاقد عقلانیت لازم سپرده شود.

وی تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های مدیریتی شهید بهشتی این بود که مدیران کشور یاد داد که چگونه باید مدیریت کنند تا دارایی و اموال شهروندان در قالب آن تباه و نابود نشود.

رئیس‌کل دادگستری استان قم با اشاره به اهمیت ارتقای احساس امنیت روانی، گفت: تلاش دادگستری قم بر توسعه و افزایش احساس امنیت در بین شهروندان است، اهمیت احساس امنیت بسیار بالاتر و ارزشمندتر از امنیت است.

رئیس‌کل دادگستری استان قم اظهار داشت: عملکرد کلی مجموعه مدیریت شهری قم در ارتباط با صیانت از حقوق شهروندی قابل‌قبول و در وضعیت مطلوبی قرار دارد، مجموعه مدیریت استان نیز از اقدامات شهرداری قم خشنود هستند، فعالیت‌های شهرداری قم در رابطه با توسعه و پیشرفت شهر مطلوب است.

خلیلی با اشاره به در جریان بودن پروژه‌های شهرداری، بیان کرد: فعال بودن پروژه‌های شهری شهرداری از زنده‌بودن شهر خبر می‌دهد.

وی در ادامه عنوان کرد: تلاش دادگستری قم بر توسعه و افزایش احساس امنیت در بین شهروندان است، اهمیت احساس امنیت بسیار بالاتر و ارزشمندتر از امنیت است.

رئیس‌کل دادگستری استان قم با اشاره به روح تعامل حاکم در بین دستگاه‌های استانی، خاطرنشان کرد: تعامل، اعتماد و هماهنگی که بین مسئولان و دستگاه‌های اداری قم مشاهده می‌شود و در دیگر شهرهای کشور مشاهده نمی‌شود.

همچنین در این جلسه اعضای شورای اسلامی شهر قم با اهدای لوح تقدیری از حجت‌الاسلام‌والمسلمین خلیلی رئیس‌کل دادگستری استان تجلیل کردند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد