hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > همایش ملی «هم‌پای ملائک» بزرگداشت مادران و همسران شهدا برگزار می‌شود

همایش ملی «هم‌پای ملائک» بزرگداشت مادران و همسران شهدا برگزار می‌شود

همایش ملی «هم‌پای ملائک» همزمان با روز بزرگداشت مادران و همسران شهدا در سالروز وفات خانم ام‌البنین مادر گرامی علمدار کربلا حضرت ابوالفضل العباس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه ایثارو شهادت ایرنا از «ایثار»، همایش ملی «هم‌پای ملائک» بزرگداشت مادران و همسران شهدا همزمان با سالروز رحلت حضرت ام‌البنین (س) روز بزرگداشت مادران و همسران شهدا به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی برگزار می‌شود.

این همایش روز یکشنبه ۲۶ دی ماه در تهران با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و رئیس سازمان صدا و سیما برگزار خواهد شد و مادران و همسران شهدا تجلیل می‌شوند.

سالروز وفات ام‌البنین مادر گرامی علمدار کربلا حضرت ابوالفضل العباس  (سیزدهم جمادی‌الثانی مطابق با ۲۶ دی ماه ) به نام روز تکریم از مادران و همسران شهدا نام گذاری شده است.

بی‌گمان در نسل‌های امروز، همین فرهنگ و بصیرت متعالی بانوان شهید پرور، از بزرگترین پشتوانه‌های اقتدار، مقاومت و پیروزی ملت شریف ایران و همه ملل مؤمن و انقلابی جهان اسلام و حتی ملل آزاده جهان خواهد بود. این نیروهای ایمانی و معنوی، تضمین کننده استمرار صراط مستقیم الهی و فتح و ظفر انقلاب اسلامی هستند. 

ضمن گرامیداشت شأن والا و مقام معنوی و بی هماورد مادران معزز و همسران صبور و بزرگوار شهدا، از درگاه پروردگار متعال سلامتی و مزید توفیقات این بزرگواران را مسألت داریم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد