hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > ارتقای فرهنگ شهروندی یکی از اولویت‌های مهم شهرداری در سال جاری است

ارتقای فرهنگ شهروندی یکی از اولویت‌های مهم شهرداری در سال جاری است

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم گفت: ارتقای فرهنگی شهروندی به عنوان یکی از اولویت‌های مهم این سازمان در سال جاری است.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم،ابوالقاسم مقیمی در یکصد و دومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید باکری برگزار شد، ارتقای فرهنگی شهروندی را به عنوان یکی از اولویت‌های مهم این سازمان در سال جاری دانست و گفت: برای فرهنگ سازی در زمینه حمل و نقل عمومی و خدمات شهری برنامه ویژهای با تاکید بر مبانی دینی صورت گرفته است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم گفت: برگزاری جشنواره پرچم، ایجاد ایستگاه‌های نشاط مساجد، اجرای طرح محله سلامتی، برگزاری یادواره شهدای شاخص انقلاب و همچنین رونمایی از ۳۰ پلاک کوبی شهدا در سطح قم از جمله اقدامات سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم در ۶ ماه گذشته است.

مقیمی با اشاره به پرداخت دیون و مطالبات سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم، گفت: پرداخت دیون این سازمان که امروز به صفر نزدیک شده موجب گشته تا بخش مهمی از مشکلات این سازمان برطرف شود.

وی ارتقای فرهنگی شهروندی به عنوان یکی از اولویت‌های مهم این سازمان در سال جاری دانست و گفت: برای فرهنگ سازی در زمینه حمل و نقل عمومی و خدمات شهری برنامه ویژه ای با تاکید بر مبانی دینی صورت گرفته است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد