hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > سیاوشی: کار سختی در قهرمانی آسیا داریم

سیاوشی: کار سختی در قهرمانی آسیا داریم

دروازه‌بان تیم ملی هندبال از مردم خواست تیم ملی را دعا کنند که بتواند در مسابقات هندبال قهرمانی آسیا نتایج خوبی در خور شان هندبال ایران کسب کند.

بر اساس گزارش فدراسیون هندبال، محمد سیاوشی دروازه‌بان تیم ملی هندبال در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون هندبال اظهار کرد: مسابقات اسپانیا تورنمنت قدری بود و اگر ژاپن هم شرکت می‌کرد، سطح کیفی این تورنمنت بسیار چشمگیر می‌بود.

وی افزود: مقابل اسپانیا خیلی خوب بازی کردیم هرچند در نیمه اول زمان برد تا کمی جا بیفتیم، اما در نیمه دوم خیلی خوب بازی کردیم و حتی اختلاف امتیاز را به شش گل رسانیدم. در بازی با لهستان هم پابه پا پیش می‌رفتیم، ولی به هر حال این دو تیم غول‌های بزرگ هندبال هستند و به راحتی در زمین مسابقه باج نمی‌دهند. به نظرم تجربه این دو بازی بسیار به تیم ملی در مسابقات آسیایی کمک خواهد کرد.

سیاوشی ادامه داد: عملکرد سه دروازه‌بان تیم ملی در این دو بازی به گفته مربیان خوب بود و من هم از عملکردم راضی هستیم. به هر حال دروازه‌بانان ایرانی در اروپا خوب کار می‌کنند و حضور دروازه‌بانان لژیونر در تیم‌های اروپایی موید این مطلب است. در نهایت امیدوارم همین روند ادامه پیدا کند و دروازه‌بانان کمک بزرگی به تیم ملی در کسب موفقیت باشند.

وی درباره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا نیز گفت: قطعا در مسابقات هندبال قهرمانی آسیا کار سختی در پیش داریم به این خاطر که تیم‌های قدرتمندی مثل بحرین، قطر، عربستان و کره در این جام حضور دارند و ما باید برای رسیدن به جمع ۴ تیم برتر این جام با آن‌ها مصاف کنیم و بجنگیم، اما امیدوارم با هدایت سرمربی و کادرفنی و بازیکنان خوبی که داریم در نهایت به جمع ۴ تیم برتر راه یابیم.

دروازه‌بان تیم ملی هندبال افزود: ارتباط خوبی که مانوئل فرناندز با بازیکنان و کادر دارد اصلا قابل توصیف نیست. همه بازیکنان با تمام وجود برای تیم ملی کشورشان تمرین می‌کنند و امیدوارم با همین دوستی، همدلی و جو خوبی که بین همه هست، نتایج خوبی کسب کنیم و مطمئنم همین طور هم خواهد شد.

سیاوشی ادامه داد: طبق معمول از مردم می‌خواهم تیم ملی را دعا کنند که بتوانیم در این مسابقات نتایج خوبی بگیریم و امیدوارم این امر تحقق پیدا کند و نتیجه‌ای بگیریم که در خور شان هندبال ایران باشد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد