hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > تعطیلی مدارس اردبیل در نوبت بعد از ظهر شنبه 25 دی 1400

تعطیلی مدارس اردبیل در نوبت بعد از ظهر شنبه 25 دی 1400

بارش سنگین برف و سرما در استان اردبیل موجب تعطیلی مدارس در بیشتر شهرستان‌های این استان در شیفت بعد از ظهر شد.

روابط عمومی آموزش و پرورش اردبیل در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که روز شنبه به دلیل بارش برف و برودت هوا در اردبیل، خلخال، سرعین، نمین، کوثر، خورش رستم، نیر، هیر، ارشق و لاهرود تمامی دوره‌های تحصیلی در نوبت بعد از ظهر و در مشگین‌شهر و شاهرود مقطع ابتدایی و متوسطه دوره اول نوبت عصر تعطیل بوده و آموزش به صورت غیرحضوری و از طریق شبکه شاد انجام خواهد شد.

آزمون‌های حضوری لغو و به روزهای بعد موکول می‌شود اما  امتحانات نهایی پایه دوازدهم(داوطلبان آزاد و واحد مانده‌ها) و پایه نهم (بزرگسالان و داوطلبان آزاد) استانی به صورت حضوری برگزار می‌شود.

مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل نیز اعلام کرد که تمامی جاده‌های اصلی استان باز بوده و تردد در آنها جریان دارد و هم‌ اکنون در جاده‌های شهرستان‌های خلخال و کوثر بارش پراکنده برف و کولاک مقطعی گزارش شده است.

روز گذشته در شهرستان‌های مرکزی و جنوی استان اردبیل بیش از 30 سانتی‌متر برف بر زمین نشست که این میزان در ارتفاعات بسیار بیشتر بوده  و گزارش‌ها حاکی است که  اغلب راه‌های روستایی در این شهرستان‌ها مسدود شده و راهداران در تلاش برای بازگشایی آنها هستند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد