hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > سبک زندگی > جدیدترین و شیک ترین مدل مانتو برای عید ۱۴۰۱

جدیدترین و شیک ترین مدل مانتو برای عید ۱۴۰۱

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل مانتو برای عید ۱۴۰۱ را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

با نزدیک شدن به غید انواع مدل مانتو برای عید ۱۴۰۱ از سوی متخصصان مد و زیبایی طراحی شده اند و اگر شما تمایل دارید در سال جدید استایلی متفاوت و خاص داشته باشید بهتر است از این مدل مانتوهای جدید برای انتخاب مانتوی مجلسی ، اسپرت و … خود ایده بگیرید.

مدل مانتو برای عید ۱۴۰۱ با انواع طرح های شیک و خاص

یکی از مهم ترین پوشش ها برای خانم های ایرانی مانتو می باشد و اگر شما تمایل دارید عیب های موجود در فرم اندام تان کمتر به نظر برسد و علاوه بر این استایلی بی نظیر و جذاب داشته باشید بهتر است در انتخاب مدل مانتو ۲۰۲۲ حساسیت لازم را به خرج دهید.

مدل مانتو دخترانه برای عید ۱۴۰۱

طرح های مانتوی مجلسی

مانتوی مجلسی از انواع مانتوهای ضروری برای خانم ها به شمار می رود و هر خانمی بهتر است در کمد لباس خود یک یا چند طرح مانتوی مجلسی کوتاه و بلند داشته باشد تا بتواند در صورت نیاز از آن ها استفاده نماید.

مانتوهای مجلسی ۲۰۲۲ در انواع مدل های کار شده و طرح دار موجود می باشند و اگر شما تمایل دارید استایلی متفاوت داشته باشید بهتر است مانتوی مجلسی را با توجه به فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری تان انتخاب نمایید.

اگر فرم اندام شما لاغر یا متناسب می باشد می توانید از مانتوی مجلسی کار شده و طرح دار در پوشش تان استفاده نمایید همچنین خانم ها با فرم اندام درشت و چاق بهتر است مدل مانتوی مجلسی خود را ساده انتخاب نمایند زیرا مانتوی مجلسی با طرح درشت باعث می شود تا فرم اندام درشت تر به نظر برسد.

 بیشتر بخوانید: 

جدیدترین مدل مانتو مجلسی ۲۰۲۲

مدل مانتو آبی بنفش رنگ سال 2022 (1401)

جدیدترین مدل های مانتو عید ۱۴۰۱

جدیدترین مدل مانتو عید ۱۴۰۱




امتیاز: 1 (از 2 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد