hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > توزیع ۲۳۰۰ تُن نهاده دامی بین عشایر گلستان

توزیع ۲۳۰۰ تُن نهاده دامی بین عشایر گلستان

ایسنا/گلستان فرماندار شهرستان مراوه تپه با اشاره به ضرورت توجه به نیازمندی های عشایر، گفت: در سال جاری بالغ بر ۲ هزار و ۳۰۰ تُن انواع نهاده های دامی بین عشایر استان توزیع شده است.

مهندس لقمان قربانی عصر امروز در دیدار با دکتر رضا علیپوری مدیر کل امور عشایری استان گلستان با اشاره به نقش عشایر در تامین امنیت غذایی و فرهنگی کشور، افزود، ما در قبال زحمات عشایر، این قشر تلاشگر که با امکانات اندک در تهیه تولیدات دامی کشور و محافظت از مرزها سهم بزرگی داشته و از طرف رهبر انقلاب بعنوان ذخایر انقلاب نامیده شده اند وظیفه مهمی داریم.

وی با بیان اینکه نمی توان دست بر روی دست گذاشت و تنها شاهد مشکلات عشایر عزیز بود، خاطرنشان کرد: تمام تلاش و همت خود را برای کمک به عشایر و رفع مشکلات این عزیزان به کار خواهیم گرفت تا ذره ای از لطف و محبت این عزیزان را جبران کنیم.

فرماندار شهرستان مراوه تپه با تاکید بر اینکه بدلیل خشکسالی در سال جاری و فقر مراتع، دامداران بومی و غیر بومی با مشکلات عدیده ای در تهیه نهاده های دامی پیدا کرده اند، گفت: در راستای تامین نهاده های دامی این عزیزان تاکنون ۲ هزار و  ۳۰۰ تن نهاده در بین عشایر بومی و غیر بومی توزیع و ۲ هزار و ۶۰۰  تن دیگر در آینده نزدیک توزیع خواهد شد.

قربانی با طرح درخواستی از مدیرکل امور عشایری استان گلستان مبنی بر تشکیل کارگروه های مشترک برای رفع مشکلات عشایر، تصریح کرد: بدون شک همکاری و همراهی این دو نهاد در کنار یکدیگر می تواند نتایج بسیار درخشانی را به بار آورده و در راستای کمک به عشایر عزیز نیز اثربخش باشد.

به گزارش رویداد ایران به نقل از ایسنا، رضا علیپوری نیز در این دیدار با تقدیر از اعلام آمادگی فرمانداری شهرستان مراوه تپه برای کمک به حل مشکلات عشایر بر ضرورت تعامل و همراهی همه مدیران و مسئولان در این راست تاکید کرد و خواستار برگزاری جلسات هماهنگی به صورت مداوم در فضایی صمیمی و با دستور کار مشخص از جمله مشکلات حوزه دامداری و مراتع شد.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد