hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > اعتبار جبران خسارت‌های سیل در بخش کشاورزی هرمزگان در شورای اداری تصویب می‌شود

اعتبار جبران خسارت‌های سیل در بخش کشاورزی هرمزگان در شورای اداری تصویب می‌شود

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به تلاش‌های دولت برای کمک به جبران خسارت‌های وارد آمده از سیل اخیر به مردم منطقه هشتبندی میناب، گفت: اعتبار جبران این خسارت‌ها در بخش کشاورزی، در نشست شورای اداری امشب هرمزگان با حضور رییس جمهور مطرح و تصویب می‌شود.

به گزارش ایرنا سید جواد ساداتی نژاد روز پنجشنبه در ادامه سفر به استان هرمزگان و در بازدید از مزارع و گلخانه‌های آسیب دیده از سیل در منطقه هشتبندی میناب، اظهارداشت: همچنین مساله سند دار شدن اراضی و گلخانه‌ها در شورای اداری هرمزگان مطرح و اعتبار و محل تامین آن مصوب خواهد شد.

وی افزود: با توجه به سیل اخیر، موضوع خرید تضمینی گوجه فرنگی و پیاز نیز در نشست شورای اداری استان هرمزگان مطرح و در خصوص آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

وزیر جهاد کشاورزی در جریان این بازدیدها بر لزوم توسعه آبخیزداری و کشاورزی قراردادی در منطقه هشتبندی شهرستان میناب در استان هرمزگان تاکید کرد.

سیل ویرانگر روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته گذشته تمام مناطق هرمزگان را در برگرفت و خسارت‌های فراوانی به زیر ساخت‌ها شامل آب برق مخابرات، راه پل‌ها واحدهای مسکونی و کشاورزی وارد کرد که بیشترین خسارت در بخش توکهور و هشتبندی میناب واقع در ۹۰ کیلومتری شرق بندرعباس مرکز این استان بود.

آیت الله ابراهیم رییسی رییس جمهور کشورمان در چهاردهمین سفر استانی صبح پنجشنبه وارد فرودگاه بین المللی شهدای پرواز ۶۵۵ بندرعباس هرمزگان شد و مورد استقبال نماینده ولی فقیه در هرمزگان، استاندار، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استان قرار گرفت.

۱۷ نفر از وزرا و معاونان رییس جمهور، آیت الله ابراهیم رییسی را در سفر ۲ روزه به هرمزگان همراهی می‌کنند.

 دیدار با خانواده شهدا و جمعی از اقشار مردم، حضور در نشست شورای اداری هرمزگان و بازدید از زیرساخت‌های استان از محورهای برنامه‌های سفر رییس دولت سیزدهم به هرمزگان است.

همزمان با سفر رییس جمهور به هرمزگان، میز خدمت در همه دستگاه‌های اجرایی در بندرعباس برای پاسخگویی به درخواست های مردم راه‌اندازی شده است و کارشناسان استانداری هرمزگان و نهاد ریاست جمهوری درخواست‌های مردم را جمع‌آوری و بررسی می‌کنند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد