hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > امنیت مرزهای جنوب شرق کشور برای نظام بسیار مهم است

امنیت مرزهای جنوب شرق کشور برای نظام بسیار مهم است

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران در همایش بزرگ معتمدان و سران طوایف جنوب شرق کشور با بیان اینکه امنیت مرزهای این منطقه برای نظام بسیار اهمیت دارد، گفت: این همایش نیز نقش مهمی در ارتقای وحدت، همدلی و انسجام مردم منطقه دارد.

سردار علی‌اکبر پورجمشیدی روز پنجشنبه در حاشیه این همایش بزرگ که به مناسبت رزمایش محمد رسول الله (ص) در دشت سمسور ایرانشهر برگزار شد، به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مردم سیستان و بلوچستان تاکنون در صحنه‌های مختلف وفاداریشان را به نظام و انقلاب به اثبات رسانده‌اند.

وی افزود: ایجاد امنیت در مرزهای شرق کشور و شهرهای منطقه برای نظام بسیار مهم است و معتمدان، سران طوایف و علما نیز نقش مهمی در این راستا دارند.

معاون هماهنگ کننده فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران ادامه داد: همراهی مردم سیستان و بلوچستان در ابعاد مختلف با نظام خوب بوده و صف تعدادی خود فروخته به بیگانگان از این مردم ولایتمدار جدا است.

همچنین فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار نیروی زمینی سپاه مستقر در ایرانشهر گفت: اگر یک یا ۲ نفر در منطقه دست به شرارت و ناامنی می‌زنند این نشانگر آن نیست که یک قوم و طایفه ای به دنبال ناامنی و یا شرارت در کشور و منطقه هستند.

سردار ناظری افزود: امروز معتمدان، سران طوایف و علمای جنوب شرق کشور دور هم جمع شدند تا یکبار دیگر با آرمانهای انقلاب و رهبری تجدید میثاق و نفرت و انزجار خود را از خودفروختگان به بیگانگان و افراد شرور اعلام کنند.

سید عبدالحسین سجادی یکی از معتمدان طوایف ایرانشهر نیز گفت: مردم سیستان و بلوچستان در صحنه های مختلف وفاداری خود را به نظام و رهبری اعلام کرده اند.

وی تصریح کرد: کسانی که فریب خورده و دست به شرارت می‌زنند از رفتار و اعمال گذشته خود توبه کنند و با استفاده از فرصت بوجود آمده از رأفت اسلامی بهره مند شوند و به آغوش گرم جامعه بازگردند.

همچنین مولوی عبدالمجید اسماعیل زهی یکی از علمای اهل سنت و از بزرگان طایفه شه بخش گفت: امنیت بزرگترین نعمت برای بشریت است.

وی افزود: همه ما به دنبال آرامش و امنیت هستیم و کسانی که به دنبال شرارت هستند از ما نیستند.

این روحانی برجسته اهل سنت با بیان اینکه دشمنان از اختلاف و تفرقه بین ما سواستفاده می‌کنند گفت: امنیت زمینه رشد و توسعه اقتصادی منطقه را فراهم می‌کند.

گفتنی است در این مراسم شرکت کنندگان حمایت خود را از اقدامات سپاه پاسداران در منطقه اعلام کردند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد