hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > ناامید کردن مردم نسبت به آینده کشور بزرگترین خیانت است

ناامید کردن مردم نسبت به آینده کشور بزرگترین خیانت است

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ناامید کردن مردم نسبت به آینده کشور را بزرگترین خیانت خواند و گفت: ما باید توفیقات کسب شده در نظام مقدس جمهوری اسلامی را به نمایش بگذاریم.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر در دومین روز همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات کربلای ۵ و ایام شهادت سردار حاج احمد کاظمی اظهار کرد: هرجا با اخلاص و صداقت کارها را پیش ببریم، قطعاً توفیقات مطلوبی کسب خواهیم کرد. رهبر معظم انقلاب اسلامی مشخصه اصلی مکتب شهید سلیمانی را صدق و اخلاص عنوان می‌کنند که این دو موضوع، بسیار مهم هستند.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در ادامه به اخلاص شهید محسن حججی که رهبر معظم انقلاب اسلامی از او به‌عنوان «معجزه انقلاب اسلامی» یاد می‌کنند، اشاره کرد و افزود: علت اصلی که شهید حججی را حججی کرد، اخلاص و صداقت ایشان بود.

کارگر، در ادامه به مراسم تشییع شهدای گمنام اشاره کرد و خاطرنشان کرد: تشییع پیکرهای مطهر ۲۵۰ شهید گمنام در ۲۵ استان کشور بی‌نظیر بود؛ تاکنون چنین تشییعی در این گستره نداشتیم. طبق آماری که اعلام کردند قریب به هفت هزار شهر و روستا از اول دی‌ تا شانزدهم، میزبان پیکرهای مطهر شهدای گمنام بودند، این عدد بالایی است که همه این توفیقات لطف حضرت فاطمه زهرا (س) و عنایت خود شهداست.

وی در ادامه با بیان اینکه پرچمدار پدیده عظیم راهیان نور، رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند، گفت: معظم‌له فرمودند آمریکایی‌ها جنگ نرم علیه ما راه‌اندازی کرده‌اند، ما هم در مقابل این جنگ، راهیان نور را راه‌اندازی کردیم.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تصریح کرد: ما باید کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی را نشان دهیم. ناامید کردن مردم نسبت به آینده کشور بزرگترین خیانت به نظام است. در نظام این همه توفیقات و دستاوردها کسب شده است، ما در دوران دفاع مقدس حتی سیم خاردار هم وارد می‌کردیم، اما به لطف خدا و عنایت شهدا و تلاش نخبگان کشورمان در حوزه‌های دفاعی، پزشکی، هسته‌ای، کشاورزی و ... سرآمد هستیم.

کارگر با بیان اینکه دشمن به‌دنبال تضعیف انقلاب اسلامی است، گفت: جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق علیه ایران، یک جنگ بین‌المللی بود، خود آمریکایی‌ها اذعان می‌کنند که در این جنگ، ۳۶ کشور رژیم بعثی عراق را پشتیبانی می‌کردند اما با وجود این، دشمن نتوانست انقلاب اسلامی را تضعیف کند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد