hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > هم اندیشی پیشرانهای اقتصادی مشاغل خانگی گلستان برگزار شد

هم اندیشی پیشرانهای اقتصادی مشاغل خانگی گلستان برگزار شد

ایسنا/گلستان به همت دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان گلستان جلسه هم اندیشی پیشرانهای این طرح و مدیران ارشد مرتبط در استان برگزار شد.

توسعه مشاغل خانگی به عنوان یکی از راهبردهای کلان و اجرایی کشور به منظور رسیدن به رشد اقتصادی و عبور از بحران بیکاری در جامعه مدتی است به صورت جدی مورد توجه جهاددانشگاهی قرار گرفته و طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با کارفرمایی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی نیز به این مجموعه انقلابی سپرده شده است.

به همین منظور و در راستای اجرای فاز دوم طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان گلستان نشست هم اندیشی پیشرانهای این طرح با حضور مدیر توسعه کارآفرینی اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی  و رئیس جهاددانشگاهی استان گلستان به همت دبیرخانه و مدیراجرایی این طرح در گلستان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مطالبات و دغدغه های پیشرانها به صورت کاملا شفاف بیان و مورد بررسی قرار گرفت، افزود: کیفی تر شدن محصولات، توجه جدی به نیاز بازار هدف، حمایت از برندسازی و تاکید بر بسته بندی متناسب و خوش فرم از مسائلی بود که مورد تذکر و یادآوری قرار گرفت.

مدیر توسعه کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان نیز با تشریح روند احذ تسهیلات بانکی بر پیگیری موضوع به صورت ویژه توسط این اداره کل تاکید کرد.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد