hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > دومین جلسه نقد و گفت وگوی نخبگانی به میزبانی نهاد نمازجمعه برگزار می‌شود

دومین جلسه نقد و گفت وگوی نخبگانی به میزبانی نهاد نمازجمعه برگزار می‌شود

 مرکز ارتباطات و رسانه نهاد نماز جمعه اعلام کرد: دومین جلسه نقد و گفت وگوی نخبگانی درخصوص بازخوانی رسالت‌های نماز جمعه در گام دوم انقلاب اسلامی با موضوع «نمازجمعه و مطالبه‌گری»، هفته آینده برگزار می‌شود.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از مرکز ارتباطات و رسانه نهاد نماز جمعه، بنابر اعلام مرکز ارتباطات و رسانه نهاد نماز جمعه، دومین جلسه نقد و گفت وگوی نخبگانی درخصوص بازخوانی رسالت‌های نمازجمعه در گام دوم انقلاب اسلامی، توسط دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی شورای سیاستگذاری ائمه‌ جمعه، روز شنبه ۲۵ دی‌ماه، از ساعت ۱۴:۳۰ برگزار و در «پایگاه مجازی نماز جمعه» و «شبکه امامت»، به صورت مستقیم پخش خواهد شد.

در این جلسه، حسن بنیانیان استاد دانشگاه و عضو ستاد اجرایی نقشه مهندسی فرهنگی کشور و حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدمحمد حسینی امینی امام‌جمعه آبیک به طرح دیدگاه‌ها و تبادل نظر خواهند پرداخت.

همچنین پیش از این، به‌منظور دریافت نقد و نظر نخبگانی و مردمی پیرامون نماز جمعه تراز و استفاده از مطالب ارزشمند اساتید و صاحب‌نظران حوزوی و دانشگاهی، تشکل‌ها، اصحاب رسانه، فعالان فضای مجازی و عموم مردم شریف، با اعلام درگاه‌های ارتباطی نهاد نماز جمعه، فراخوانی اعلام شده بود.

منظور از برپایی این جلسات، به هیچ وجه مناظره به مفهوم عرفی آن نیست و در گفت وگوها و مباحثات افراد و گروه‌های فکری درون گفتمانی، منوط به اینکه در فضای اخلاقی صورت پذیرد، برنده و بازنده و حاکم و محکومی وجود نخواهد داشت و برنده قطعی و مطلق تضارب آرای متفکرین انقلابی، جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است و این جریان فکری با برکت، منجر به هر اصلاح و پیشرفتی شود، گامی در جهت بهبود و تعالی کارآمدی ساختارهای حاکمیتی برای خدمت مؤثرتر به مردم شریف تلقی می‌شود.

علاقمندان می‌توانند با مراجعه به نشانی: www.namazjomeh.ir یا از طریق کانال «شبکه امامت» به نشانی: @shabake_emamat در پیام‌رسان ایتا و همچنین در پخش زنده اینستاگرامی در صفحه «شبکه امامت»  به نشانی: shabake.emamat، این برنامه را به صورت زنده مشاهده کنند.

همچنین امکان حضور خبرنگاران و رسانه‌ها برای انعکاس، با هماهنگی قبلی فراهم شده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد