hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > بیوگرافی و زندگی شخصی مجید شاپوری کمدین

بیوگرافی و زندگی شخصی مجید شاپوری کمدین

«مجید شاپوری» استاد تقلید صدا و کمدین ایرانی می باشد با بیوگرافی مجید شاپوری در مجله دلگرم همراه ما باشید .

مجید شاپور متولد 1339 در چالوس یکی از تقلید صدا در ایران می باشد که به عنوان بنیانگذار تقلید صدا در کشور شناخته می‌شود و از دهه‌ی هفتاد کار خودش را آغاز کرده است.

آغاز فعالیت مجید شاپوری

مجید شاپوری در سال ۷۸ و در حرفه صداپیشگی شد و در و آن دوران در قرار داشت و کسی همتا و رقیب او در تقلید صدا نبود

او تقریباً شصت و شش سال سن دارد و در همایش ها و جشن های مختلف شرکت می‌کند و به کار تقلید صدا و کمدی می‌پردازد که باعث محبوبیتش شده است.





حضور در برنامه جوکر


حضور در برنامه جوکر

مجید شاپوری اخیراً در برنامه جوکر به تهیه کنندگی احسان علیخانی حضور پیدا کرده.

او یکی از چهره هایی بود که با تقلید صدا در دهه هفتاد و یکی از پیشکسوتان این حرفه به برنامه جوکر دعوت شد.

در قسمت سوم جوکر فصل 2 مجید شاپوری، قدیمی ترین شخص تقلیدصدای ایران وارد میشود و در بدو ورود 3 نفر را به خنده میکشد..

یکی از قدیمیترین اجراهای مجید شاپوری صدای هلیکوپتر بود که سالهای سال در خاطر تمامی دهه 60 ای ها مانده است. مجید شاپوری در آن زمان تک ترین شخص برای اجرای تقلید صدا و اجرای روی سن بود... مجید شاپوری با حسن ریوندی چندین کلیپ را رکورد کرده اند..





زندگی شخصی مجید شاپوری

مجید شاپوری همتای حسن ریوندی



حسن ریوندی در برنامه ای میزبان مجید شاپوری بوده و مصاحبه ای بااو انجام داد . انها توانستند در این برنامه هنرنمایی کنند و به عنوان استادان تغییر صدا در ایران توانایی هایشان را به رخ کشیدند

مجید شاپور همانند حسن ریوندی در بسیاری از مجالس و جشن حضور داشته و با اجرای تقلید صدا و کمدین نظر حضار رت به خود جلب میکند.

مجید شاپوری یکی از اساتید تقلید صدا است که در دهه هفتادو هشتاد یکی از بهترینها بود که همچنان او را به عنوان بنیانگذار تقلید صدا می‌شناسند چرا که او اولین کسی بوده که به کار تقلید صدا پرداخت.

البته در دورانی که او در اوج قرار داشت فضای مجازی وجود نداشت و افرادی که در این زمینه استعداد داشتند تریبونی برای عرض اندام نداشتند اما امروزه با گسترش شبکه های اجتماعی استعدادهای زیادی در تقلید صدا توانستند حضور پیدا کنند.

آقای شاپوری تقریبا 65 سال سن دارد او در دهه هفتاد و هشتاد در همایش ها و جشن های مختلف حضور پیدا می‌کرد و توانسته بود به محبوبیت زیادی دست پیدا کند.


زندگی خصوصی و ازدواج مجید شاپوری

از ازدواج و زندگی خصوصی مجید شاپوری اطلاعاتی در دسترس نمی باشد بطوریکه در پیج اینستاگرام مجید شاپوری که آدرسش را در ادامه این مطلب برایتان گذاشته ایم هیچ مطلب و پستی که دال بر خانواده و فرزندش باشد وجود ندارد .

بیوگرافی و زندگی شخصی مجید شاپوری کمدین

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد