hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > طرح انتقال آب از دریای عمان به استان سیستان و بلوچستان در دستور کار مجلس

طرح انتقال آب از دریای عمان به استان سیستان و بلوچستان در دستور کار مجلس

ادامه رسیدگی به گزارش شوردوم کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد طرح جهش تولید دانش بنیان و رسیدگی به گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح انتقال آب از دریای عمان به استان سیستان و بلوچستان در دستور کار مجلس قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، نشست علنی امروز- سه شنبه- مجلس شورای اسلامی  به ریاست «علی نیکزاد ثمرین» و با حضور  ۲۳۱ نفر از نمایندگان آغاز شد.

در این نشست ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح انتقال آب از دریای عمان به استان سیستان و بلوچستان وادامه رسیدگی به گزارش شوردوم کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد طرح جهش تولید دانش بنیان مورد بررسی قرار می گیرد.      

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد طرح دوفوریتی حمایت از کارخانجات و واحدهای صنعتی و تولیدی و گزارش کمیسیون آئین نامه داخلی مجلس در مورد طرح دو فوریتی اصلاح ماده (۲۰۶) قانون آئین نامه داخلی مجلس(طرح الزام دستگاه‌های اجرائی جهت پاسخگویی به تذکرات کتبی و شفاهی نمایندگان) در دستور کار امروز جلسه علنی خواهد بود.

گزارش کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مورد طرح دوفوریتی الحاق یک تبصره به ماده (۶۳) قانون تشکیلات،وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران ، گزارش کمیسیون ویژه جهش تولید و نظارت بر اصل ۴۴ قانون اساسی در مورد طرح تسهیل صدور مجوز کسب و کار و انتخاب نمایندگان ناظر در مجامع و شوراها از دیگر برنامه های امروز جلسه علنی خواهد بود.        

نمایندگان در این نشست گزارش کمیسیون فرهنگی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت سیاحتی علی صدر همدان و گزارش کمیسیون انرژی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران را بررسی می کنند.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد