hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > هوای اصفهان ناسالم برای گروه‌های حساس/۶ ایستگاه در وضعیت قرمز

هوای اصفهان ناسالم برای گروه‌های حساس/۶ ایستگاه در وضعیت قرمز

کیفیت هوا در کلانشهر اصفهان امروز _ چهارشنبه ۲۲ دی‌ماه_ در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۴۵ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوا در کلانشهر اصفهان امروز _ چهارشنبه ۲۲ دی‌ماه_ در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۱۴۵ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) ثبت شده است.

ایستگاه احمد آباد با شاخص ۱۵۱، استانداری اصفهان با شاخص ۱۵۲، ایستگاه جی با شاخص ۱۹۱، انقلاب با شاخص ۱۶۴، پروین با شاخص ۱۷۰ و کاوه با شاخص ۱۵۶ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز) است.

دستگاه سنجش کیفیت هوای کلانشهر اصفهان اکنون در ایستگاه باهنر با قرار گرفتن بر روی شاخص ۱۳۷، خرازی با شاخص ۱۰۵، رهنان با شاخص ۱۳۹، فرشادی با شاخص ۱۴۱، فیض با شاخص ۱۴۹، میرزاطاهر با شاخص ۱۴۸ و ورزشگاه میثاق با شاخص ۱۲۲ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) است.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های خواجو، باغ غدیر و دانشگاه فعال نیست همچنین دستگاه شاخص کیفی هوا در ایستگاه رودکی با شاخص ۱۰۰ و مبارکه با شاخص ۶۷ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

در حال حاضر تنها ایستگاه فعال در زمینه نشانگر شاخص کیفی هوا در استان به جز اصفهان، شاهین‌شهر و سجزی است که شاخص کیفی هوای شاهین‌شهر با قرار گرفتن بر روی عدد ۷۲ و ایستگاه سجزی با شاخص ۷۵ در وضعیت هوای سالم (زرد) است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد