hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > آرتا: ۷ امتیاز برمی‌گردد و دوباره مدعی می‌شویم

آرتا: ۷ امتیاز برمی‌گردد و دوباره مدعی می‌شویم

مدافع تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان تأکید کرد، شاگردان قلعه‌نویی امیدوار به تغییر حکم کمیته انضباطی و بازگرداندن هفت امتیاز به تیم‌شان هستند.

علیرضا آرتا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت تیمش بعد از پیروزی برابر هوادار گفت: شرایط تیم ما خوب است و خوشبختانه از بازی با هوادار هم که یک بازی سخت برای تیم ما بود، به خوبی عبور کردیم و سه امتیاز را گرفتیم. آنها واقعاً فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتند و حتی می‌توانستند به گل برسند. خدا را شکر که با گرفتن این سه امتیاز شرایط ما در جدول بهتر شد.

وی در مورد کسر هفت امتیاز از گل‌گهر و تأثیر این موضوع در نتایج شاگردان قلعه‌نویی تأکید کرد: این اتفاق برای هر تیمی رخ می‌داد قطعاً ضربه می‌خورد. ما هم آن اوایل شرایط خوبی نداشتیم و از لحاظ روحی به‌هم ریختیم، ولی در ادامه وضعیت بهتر شد و آقای قلعه‌نویی هم با بچه‌ها صحبت کرد. ما کار خودمان را انجام می‌دهیم و خیلی امیدواریم که حق به حقدار برسد و این هفت امتیاز برگردد تا دوباره مدعی شویم. همین الان هم شرایط خوبی داریم و اگر در دو بازی آینده نتایج خوبی بگیریم می‌توانیم به جمع مدعیان برگردیم. ما جام حذفی را هم در پیش داریم و قطعاً در این جام هم مدعی قهرمانی هستیم.

آرتا راجع به بازی بعدی تیمش برابر ذوب‌آهن اظهار داشت: همه بازی‌ها سخت هستند و باید با انگیزه بالا بازی کنیم تا نتیجه بگیریم. با حریف قدرتمندی بازی داریم، ولی محکوم به برد هستیم. امیدوارم با انجام یک بازی خوب سه امتیاز را بگیریم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد