hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > تحقیق و تفحص از شرکت فولاد مبارکه در کمیسیون صنایع تصویب شد

تحقیق و تفحص از شرکت فولاد مبارکه در کمیسیون صنایع تصویب شد

نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از تصویب تحقیق و تفحص از شرکت فولاد مبارکه در این کمیسیون خبر داد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، حجت الاسلام «سیدجواد حسینی کیا» در توضیح نشست روز سه‌شنبه (۲۱ دی ماه) کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به خبرنگاران گفت: در نشست امروز بررسی درخواست تحقیق و تفحص از شرکت فولاد مبارکه در دستور کار قرار گرفت که پس از بحث و بررسی این درخواست به تصویب رسید و گزارش آن نیز در صحن قرائت خواهد شد.

نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود: مبالغی که باید در چهارچوب مسولیت‌های اجتماعی مجموعه فولاد هزینه شود در بخشی خارج از محلی که تعیین شده بود، هزینه شده است. از طرفی اخلال در نظام توزیع و فسادهای مالی که حدود ۹۲ هزار میلیارد تومان است از جمله دلایل درخواست این تحقیق و تفحص است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار داشت: بررسی تبصره‌های ارجاعی لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور با حضور مسوولان دستگاه‌های اجرایی کشور و پیشنهادات نمایندگان در این باره نیز در دستور کار کمیسیون صنایع و معادن قرار گرفت.

حسینی کیا خاطرنشان کرد: بررسی یکی از بندهای لایحه بودجه ۱۴۰۱ در خصوص محل هزینه کرد درآمدهای حوزه صنعت نیز در این نشست بررسی و مقرر شد تمامی این درآمدها در همان حوزه صنعت هزینه شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد