hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > توسعه همکاری علمی مشترک منطقه قم در حوزه HSE با دانشگاه علوم پزشکی

توسعه همکاری علمی مشترک منطقه قم در حوزه HSE با دانشگاه علوم پزشکی

 برگزاری نشست مشترک علمی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه قم با دانشگاه علوم پزشکی در حوزه HSE و با هدف بررسی توانمندی های مشترک و تعامل دوسویه علمی، آموزشی و پژوهشی                                                    

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه قم، سعیدی فر دبیر کمیته پژوهش منطقه با اعلام خبر فوق گفت: نشست مشترک توسعه همکاری های علمی با حضور اعضای کمیته پژوهش منطقه، مدیر و معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار گردید.

سعیدی فر گفت: تعامل دوسویه آموزشی، حل مشکلات و چالشهای موجود در صنعت با کمک توان دانشگاه، کمک به تجربه اندوزی دانشجویان با توجه به پتانسیل موجود در شرکت و هم افزائی و همکاری مشترک با دانشگاه در حوزه HSE محور موضوعات مطروح شده در جلسه بود.

سعیدی فر از بررسی و عقد تفاهم نامه همکاری فی مابین شرکت و دانشگاه خبر داد.

کوهپائی مدیر پژوهش و فناوری دانشگاه ضمن تشکر از اهتمام شرکت برای ایفای نقش در مسئولیت اجتماعی، به معرفی توانمندی های دانشگاه در حوزه HSE پرداخته و از عقد تفاهم نامه فی مابین استقبال کرد .

کوهپائی اذعان داشت که با توجه به شأن قانونی دانشگاه در سطح استان از یک سو و توان عملیاتی شرکت از سوی دیگر امکان تعامل به منظور کنترل مخاطرات شغلی و محیطی در سطح استان مهیا است.

 


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد