hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > نماینده رشت: قانون جهش تولیدمسکن موجی از امید میان محرومان و مستضعفان ایجاد کرد

نماینده رشت: قانون جهش تولیدمسکن موجی از امید میان محرومان و مستضعفان ایجاد کرد

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت:قانون جهش تولید مسکن موجی از امید میان محرومان و مستضعفان ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، محمدرضا احمدی در جلسه علنی امروز-سه شنبه- مجلس  شورای اسلامی  در جریان بررسی گزارش کمیسیون عمران درباره عملکرد دولت در اجرای قانون جهش تولید مسکن گفت: تصویب قانون جهش تولید مسکن امید را در میان محرومان و مستضعفان زنده کرد. براساس قانون اساسی داشتن مسکن حق هر فردی می‌باشد، در این خصوص همه پای کار آمدند تا دغدغه‌های ملتی را که پای انقلاب بودند را برطرف کنند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در قانون جهش تولید مسکن اشاره شد که دولت باید مسکن کارگران و روستاییان را تامین کند، چرا که این افراد کم برخوردار می‌باشند. از سوی دیگر دولت و وزارت مسکن باید رفع موانع تولید در این حوزه را در دستور کار قرار دهد.

احمدی عنوان کرد: بسیاری از افراد در خصوص چگونگی دریافت تسهیلات مسکن براساس این قانون به ما مراجعه می‌کنند. اما تاکنون نتوانسته‌ایم جواب دقیقی به آنها بدهیم.

وی به موضوع تامین مصالح  اشاره کرد و گفت:کمبود سیمان و فولاد و عدم ثبات قیمت‌ها در این حوزه باعث دلسردی شده است. انحصارگری‌ها باید از بین برود و شفاف شود دولت هم باید تفاوت میان خود و بخش خصوصی را مشخص کند.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد