hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > نقدعلی: گزارش عملکرد افتخار آفرین دولت در مبارزه با کرونا به مجلس ارائه شود

نقدعلی: گزارش عملکرد افتخار آفرین دولت در مبارزه با کرونا به مجلس ارائه شود

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: باید عملکرد افتخار آفرین دولت و وزارت بهداشت در واکسیناسیون و مبارزه با کرونا در مجلس به صورت یک گزارش ارائه شود تا شاهد زیرسوال بردن عملکرد وزارت بهداشت نباشیم.

به گزارش خبرنگارسیاسی ایرنا،محمدتقی نقدعلی در نشست علنی امروز (سه شنبه ۲۱ دی ماه) مجلس شورای اسلامی، طی تذکری گفت: جا داشت هیات رئیسه تصمیم بگیرد و از وزیر بهداشت دعوت کند تا در مجلس حضور پیدا کند و درخصوص کسب افتخار دولت در واکسیناسیون و مبارزه با کرونا گزارش دهد، ما یادمان نرفته که در گذشته چه بلایی سر مردم بخاطر کرونا می آمد و چطور مردم فوج فوج می مردند و کسی نبود که  کرونا را مدیریت کند.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس یازدهم افزود: یادمان نرود در گذشته در قصه مدیریت دانشگاه علوم پزشکی چه اتفاقاتی می افتاد و در مدیریت کلان اقتصاد چه وضعیتی بود، چه شده است که امروز یک وزیر آمده و یک بچه حزب اللهی را سر کار می گذارد، دادمان در می آید؟ آیا واقعا دلتان برای بهداشت و درمان سوخته است؟ البته تمام مطالب گفته شده صحیح بود، اما چرا زمانی که باید این حرف ها را می زدید، نمی زدید و زمانی که اقتصاد ما به تاراج رفت و دامادها و برادرها می آمدند و پست می گرفتند  و زمانی که خودشان در مسند بودند، برای جراحی به خارج می رفتند، سکوت می کردند؟

وی اضافه کرد: من تقاضا می کنم همانطور که بعد و سه ماه و نیم قصه کرونا امروز به یک افتخار ملی تبدیل شده و کشورهای مدعی دارند فوج فوج کشته می دهند اما به این جایگاه رسیدیم، مطالب ، مطالب درستی بود، اما ما زمانی که باید داد می زدیم، داد نزدیم، اما امروز برای برخی اغراض مطالبی را می گوییم.

 محمدباقر قالیباف در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: موضوع مقابله با کرونا جای تقدیر دارد، اما جنابعالی می دانید که براساس ماده ۱۰۷ ما روزهای سه شنبه را برای بحث نظارت قرار دادیم و همین امروز نیز موضوع تولید مسکن را در دستور قرار دادیم و حتماً بحث کرونا را نیز در دستور قرار خواهیم داد، اما اگر ضعفی هم در وزارتخانه ای وجود دارد و نماینده ای سوال دارد باید آن را مطرح کنیم و اساساً مجلس برای این است که از کارهای خوب حمایت کند و اشکالات را تذکر داده و پیگیری کند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد