hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > شش جشنواره «محله سلامت» در سال جاری برگزار می‌شود

شش جشنواره «محله سلامت» در سال جاری برگزار می‌شود

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم گفت: از سال ۱۳۹۶ تاکنون هفت محله سلامت برگزار شده و برگزاری شش محله سلامت دیگر نیز با مشارکت دستگاه‌های اجرایی تا پایان سال در دست اقدام است.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم، مهدی مقیمی شب گذشته در حاشیه مراسم افتتاحیه هفتمین جشنواره محله سلامت، طی گفت‌و گویی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با وجود خدمات متنوعی که توسط دستگاه‌های اجرایی و اداری ارائه می‌شود اما گاهی به دلیل اطلاع‌رسانی نادرست و یا نبود پایگاه اطلاع‌رسانی مناسب، ممکن است خدمات‌رسانی به شهروندان به‌صورت مطلوب انجام نشود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم با اشاره به تجمیع افراد نیازمند به خدمات مددکاری اجتماعی و مشاوره در مناطق محروم، افزود: با شناسایی مساجد فعال و موثر در هر محله، محله‌های سلامتی در بافت محله‌ها، خدمات مورد نیاز شهروندان را به‌صورت مستقیم به آنها ارائه می کنند.

مقیمی گفت: از سال ۱۳۹۶ تاکنون هفت محله سلامت برگزار شده و برگزاری شش محله سلامت دیگر نیز با مشارکت دستگاه‌های اجرایی تا پایان سال در دست اقدام است.

وی ادامه داد: غرفه‌های فعال در این نمایشگاه شامل دستگاه‌های اداری و اجرایی، مجموعه‌های فعال مردمی در حوزه آسیب‌های اجتماعی و نیز بخش مشاغل خانگی و ارائه محصولات توسط زنان سرپرست خانوار یا بدسرپرست و انجمن حمایت از زندانیان است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم با بیان اینکه این نمایشگاه تا یکشنبه ۹ تیرماه دایر خواهد بود، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم طی پنج شب آینده به شیوه مطلوب از زائران و مجاوران حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) میزبانی کنیم.

مقیمی تاکید کرد: در هفتمین مرحله از جشنواره «محله سلامتی» در مدت پنج شب برپایی نمایشگاه، کارگاه‌های آموزشی و مشاوره‌هایی در راستای کاهش آسیب اجتماعی در ۱۵ مسجد سطح استان اجرا می‌شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد