hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > برگزاری رویداد پیوند در حوزه "بازی‌های ویدئویی و کتاب تعاملی"

برگزاری رویداد پیوند در حوزه "بازی‌های ویدئویی و کتاب تعاملی"

دهمین رویداد پیوند در حوزه «بازی‌های ویدئویی و کتاب تعاملی» فردا سه‌شنبه ۲۱ دی‌ ماه جاری با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و بنیاد سپهر انقلاب اسلامی‌ برگزار می‌شود.

به گزارش رویداد ایران به نقل از ایسنا، دهمین رویداد پیوند در حوزه «بازی‌های ویدئویی و کتاب تعاملی» به منظور توانمندسازی صاحبان ایده‌های نوین فرهنگی و بهم‌رسانی فعالان فرهنگی و توسعه‌دهندگان کسب و کارهای فرهنگی‌ برگزار می‌شود و ۱۰ استارت‌آپ ایده‌های خود را در این حوزه ارائه می‌دهند.

همچنین خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی در حوزه سرمایه‌گذاری تشریح شده و شرایط استفاده از این خدمات به مخاطبان ارائه می‌شود.

دهمین رویداد پیوند در حوزه «بازی‌های ویدئویی و کتاب تعاملی» فردا ۲۱ دی ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۳ در محل صندوق نوآوری برگزار می‌شود و علاقمندان جهت حضور در این رویداد می‌توانند به لینک online.inif.ir/ch/peivand مراجعه کنند  و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۶۶۱۲۸۰۶۸ و ۰۹۳۶۶۱۲۹۱۰۱ تماس بگیرند.

به نقل از روابط عمومی‌ صندوق نوآوری و شکوفایی، صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای کمک به تحقیق و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان، تکمیل زنجیره ایده تا بازار و تجاری‌سازی نوآوری‌ها، دستاوردهای پژوهشی و اختراعات و کاربردی کردن دانش از فعالیت شتابدهی ایده‌های فناورانه حمایت می‌کند. این حمایت از طریق رویداد «پیوند» به این شکل خواهد بود که ایده‌پردازان و استارت‌آپ‌هایی که هنوز به مرحله MVP نرسیده‌اند، طی فراخوانی شناسایی شده و آماده ارائه به شتابدهنده‌های دانش بنیان به عنوان عامل صندوق نوآوری و شکوفایی می‌شوند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد