hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > عزم شهرداری برای تحقق شهر هوشمند

عزم شهرداری برای تحقق شهر هوشمند

معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم گفت: شهرداری قم مصمم به تحقق شهر هوشمند بوده و در این راستا اقدامات قابل توجهی را در حوزه تامین زیرساخت ها انجام داده است.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم، محسن رنجبر در بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم از سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم، اظهار کرد: تبدیل شدن سازمان ها به سازمان های هوشمند از اهمیت بسیاری برخوردار است و برای بهبود عملکرد باید از این ابزارهای تکنیکی استفاده کرد.

معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم افزود: شهرداری قم از سال ۹۴ بر اساس دستورالعمل وزیر کشور برنامه مدونی را برای تعریف چشم انداز افق ۱۴۱۴ آماده کرده است و ما در حال اجرای نخستین برنامه ۵ ساله برای رسیدن به قم ۱۴۰۰ هستیم و هوشمندسازی شهر یکی از گزاره های ۶ گانه است.

رنجبر خاطرنشان کرد: از ۲ سال پیش تشکیل ستاد شهر هوشمند در دستور کار قرار گرفت و با تاکیدی که شهردار قم داشت و با حضور آقای یزدان پناه که سابقه دیرینه ای در حوزه هوشمندسازی شهر دارد این امور با جدیت پیگیری می شود.

وی بیان کرد: شهرداری قم سازمان فاوا نداشت که تشخیص داده شد برای چابک شدن این سازمان فعال تاسیس شده و سال گذشته اساسنامه ابلاغ شده و تشکیلات مشخص شد.

معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم اظهار کرد: در بدو شروع حرکت برای تحقق شهر هوشمند هستیم و امیدواریم که با همت مسئولان استان، تاکید شهردار قم و پیگیری های همکاران ما در شهرداری قم شاهد تحقق این امر مهم باشیم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد