hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > تقدیر معاون استاندار قم از اقدامات شهرداری در عرصه هوشمندسازی ارائه خدمات

تقدیر معاون استاندار قم از اقدامات شهرداری در عرصه هوشمندسازی ارائه خدمات

معاون استاندار قم با تقدیر از اقدامات صورت گرفته در شهرداری قم در عرصه ارائه خدمات هوشمند به شهروندان و گام های برداشته شده در راستای تحقق شهر هوشمند، در خصوص حمایت از اقدامات شهرداری در این عرصه قول مساعدت و همکاری داد.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم، مهرداد غضنفری در بازدید از سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم، گفت: نگاه دستگاه ها حرکت به سمت تحقق دولت الکترونیک است و از بارزترین ویژگی های این اقدام جلوگیری از فساد است.

معاون استاندار قم با اشاره به اینکه تحقق شهر هوشمند امری جامع است، بیان کرد: ما ناچاریم که به سمت هوشمندسازی حرکت کنیم و اگر به دنبال جلب رضایت و تامین خواسته های مردم هستیم ساز وکار آن از این مسیر است.

معاون استاندار قم با بیان اینکه در شهر هوشمند، مردم، دولت، محیط زیست و دیگر ارکان هوشمند هستند، گفت: شهرداری با همه الزامات و اجزای آن اداره کننده شهر است و خدمت رسانی به شهروندان به بهترین وجه مطلوب و با کیفیت مد نظر قرار دارد.

غضنفری با بیان اینکه لازمه تحقق شهر هوشمند یکپارچکی در همراهی و مشارکت همه دستگاه ها است، افزود: متاسفانه برای رسیدن به یک نسخه واحد شاهد تقابل برخی دستگاهها، مقاومت ها و مخالفت ها هستیم که این مسائل ریشه فرهنگی دارد.

وی افزود: ما در حوزه سرمایه گذاری نیازمند به استفاده از سرمایه گذاری بخش خصوصی هستیم و باید برای سرمایه گذار بااهلیت فرش قرمز پهن کنیم ولی نگاه ما این است که سرمایه گذار به دنبال چپاول منابع است.

معاون استاندار قم بابیان اینکه باید از اقدامات در حوزه هوشمندسازی حمایت کرده و عزم ما نیز جدی است، اضافه کرد: در اختصاص منابع اولویت هایی قائل می شویم ولی مهمترین زیرساخت برای تحقق اهداف ما مباحث هوشمند سازی است. این اقدامات سرمایه گذاری است و باید بستر سازی لازم را داشته باشیم تا اهداف ما محقق شود.

غضنفری با بیان اینکه اقدامات صورت گرفته در شهرداری قم در عرصه ارائه خدمات هوشمند به شهروندان و گام های برداشته شده در راستای تحقق شهر هوشمند قابل تقدیر است، در خصوص حمایت از اقدامات شهرداری در این عرصه قول مساعدت و همکاری داد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد