hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > آموزش کوتاه کردن موی کودک ؛ پشت مو و جلو چتری

آموزش کوتاه کردن موی کودک ؛ پشت مو و جلو چتری

موی کودکان معمولا سریع رشد میکند و شما میتوانید برای صرفه جویی در هزینه ها آموزش کوتاه کردن موی کودکان را در این مطلب ملاحظه کنید و در خودتان در خانه موی فرزندتان را کوتاه کنید.

آیا میخواهید هنگام کوتاه کردن موی کودکتان در وقت و پول نیز صرفه جویی کنید؟ اگر پاسخ مثبت است باید خودتان این کار را بلد باشید در غیر اینصورت نمیتوانید به درستی آن را انجام دهید؛ با دقت در توضیحات و تصاویر این بخش از نمناک احتمالا شما هم بتوانید در خانه موهای کودک تان را به درستی کوتاه کنید.


چطور موی متوسط تا بلند را کوتاه کنیم
برای تقسیم بندی مو:
یک شانه با دندانه های بزرگ بردارید و مو را به صورت زیر تقسیم کنید.
قسمتی از مو از پشت گوش، تا بالای سر و تا پشت گوش دیگر. موی قسمت جلو بخش بالایی است.
بخش های باقیمانده پایین را از یک گوش به گوش دیگر را به بخش های افقی اضافی 3 سانتی متری تقسیم کنید. همه ی بخش ها را به جز بخش بالایی گیره بزنید کنید.

آموزش کوتاه کردن مو

زدن قسمت پشت مو:از متوسط تا بلند
برای قسمت های پایینی و جهت اطمینان از اینکه همه ی موها در یک جهت قرار دارند از یک شانه دندانه ریز استفاده کنید و آن را به دو بخش راست و چپ تقسیم کنید.
ابتدا بخش اول مو را قیچی بزنید. مو را بگیرید و کمی بکشید، بین انگشت اشاره و انگشت میانی آن دستی که با آن قیچی نمیزنید ، مو را نگه دارید و نیمی از طول مورد نظر را بزنید. ( به یاد داشته باشید :3 سانتی متر)

کوتاه کردن موی دختربچه

درحرکت راست به چپ
برای زدن سمت چپ مو، یک بخش کوچکی از موهای قبلا بریده شده را از سمت راست همانطور که قبلا برای طول مو راهنمایی شد را کنار زده ، سپس هر دو بخش را قیچی کنید.
پایین بخش بعد را بردارید ، یک شانه ی دندانه ریز را بین دو لایه بزنید، سپس طول این بخش را برای هماهنگ شدن با طول بخش پایین قیچی کنید. ابتدا دوباره آن را به دو بخش راست و چپ تقسیم کرده و سپس آن را برای تمام بخش های افقی نیز تکرار کنید.
کویز فریدمن میگوید :موهای فر وقتی که صاف و خیس هستند چندین سانتی متر بلند تر از حد از معمول می باشند اگر میخواستید فقط سه سانتی متر از مو را وقتی که خشک است قیچی کنید ، مو را زیاد نکشید و وقتی خیس هستند بیش از یک سانتی متر از آن ها را کوتاه نکنید.


 بیشتر بخوانید: 

آموزش تصویری کوتاه کردن مو در خانه

آموزش کامل کوتاه کردن مو در خانه

آموزش کرلی مو به چند روش ساده

آموزش کوتاه کردن موی چتری




 

کوتاه کردن مو در خانه

 کوتاهی بخش بالا :از متوسط به بلند
بخش بالا را آزاد کنید. برای ایجاد بخش های جانبی و ایجاد بخش های جدید آن را تقسیم بندی کنید.هر کدام از بخش ها بهتر است از بالای گوش شروع شود و تمام موهای زیر آن نقطه از شقیقه به پشت سر را شامل شود.
بقیه مو را در بالا گیره زده و بخش های پایینی را آزاد بگذارید.
ابتدا سمت راست را قیچی کنید. از موهای قبلا قیچی شده ی قسمت های پشتی بعنوان راهنما استفاده کرده و از سمت راست به چپ بزنید. این کار را برای قسمت های چپ هم تکرار کنید. به طول قسمت های جانبی از جلو نگاه کنید ، ببینید که آیا هم طراز و تنظیم هستند یا خیر.
مو را از بالا دربخش های یک و نیم سانتی متری کوتاه کنید و برای هماهنگی طول بخش اول همانطور که قبلا انجام دادید دوباره برای قسمت پشتی به همان صورت کوتاه کنید.
 
چگونه موی کوتاه را کوتاه کنیم
برای تقسیم بندی مو:
از یک شانه با دندانه های درشت برای تقسیم بندی مو استفاده کنید ، سپس آن را به بخش های گیره زده شده بزنید. با شانه زدن یک مربع از شقیقه تا فرق سر یک بخش بالایی ایجاد کنید.
از هر دو طرف یک بخش را بالای گوش رها کنید .
قسمت پشتی مو را به یک شبکه ی چهار بخشی تقسیم بندی کنید.

کوتاهی مو پسر بچه

 کوتاهی بخش بالای مو:موی کوتاه
بخش بالایی را پایین بگذارید ، و یک بخش کوچک را از سمت چپ بردارید و آن را با یک شانه دندانه ریز به سمت بالا شانه بزنید.
1/4 اینچ کوتاه کنید.از جلو به عقب و از چپ به راست حرکت بدهید، تکرار کنید و از داخل 1/2 اینچ خط جلویی مو را قیچی بزنید.
فنون آرایشگری:در هنگام کوتاه کردن موی کوتاه ، فقط 1/4 اینچ را برش دهید .مو در برخی قسمت ها به علت انحنای سر ممکن است بلند تر به نظر برسد. این تکنیک به شما کمک می کند تا حجم مو را افزایش داده و فاصله رفتن به آرایشگاه تان را نیز افزایش دهید.
 
 

آموزش کوتاهی مو کودک

 کوتاهی پشت سر:موی کوتاه
دو قسمت بالایی قسمت چپ پشت را پایین بیاورید و از بخش بالایی که قبلا کوتاه شده بود بعنوان راهنما برای کوتاهی طول مو استفاده کنید. از راست به چپ ، با بخش های که قطری بیش از 1/4 اینچ نداشته باشند ، کار کنید . همین کار را برای چپ پایین، راست بالا ، و راست پایین هم تکرار کنید.
 
 کوتاهی بخش جانبی سر:موی کوتاه
با تقسیم بندی بخش چپ مو به بخش های کوچک افقی ادامه دهید. از راست به چپ کار کنید ، 1-1/4 اینچ کوتاه وبرای گوش راست هم تکرار کنید.
با شانه زدن بخش خط موی جلویی و زدن آن برای رسیدن به طول مورد نظر به پایان می رسانیم.
 

کوتاه کردن موی پسرانه

 
چطور از یک دستگاه ماشین اصلاح برای کوتاهی استفاده کنیم
یک محافظ مناسب ( مثلا محافظ شماره 3) انتخاب و روی دستگاه جای گذاری کنید.از پشت گردن شروع کنید و ماشین اصلاح را تا فرق سر ببرید. و با اطراف سر کار تان را تمام کنید. اگر موی کوتاه تری میخواهید باید از محافظ شماره 2 استفاده کنید.
 

مراحل کوتاه کردن مو

 
چگونه از یک ماشین اصلاح برای محو کردن استفاده کنیم
از یک محافظ شماره بالاتر ( مثلا شماره 2) استفاده کنید از پشت گردن شروع کنید و ماشین اصلاح را به سمت فرق سر ادامه دهید. ماشین اصلاح را به سمت خودتان قوس دهید تا موهای فواصل مختلف با هم ترکیب شوند.
 

آموزش تصویری کوتاه کردن مو

 چگونه از یک ماشین اصلاح برای پاک کردن خط گردن استفاده کنیم
ااز کنار خط گردن کوتاه کنید و یک خط صاف از گردن تا گوش را درست کنید. هنگام اصلاح مواظب باشید که به پوست آسیبی نرسد.
 
چطور مو را مدل چتری بزنیم
موی خیس را با یک شانه دندانه درشت شانه زده و مرتب کوتاه کنید. تا وقتی که چتری ها تا میانه چشم برسند.

روش کوتاه کردن جلو مو

 چگونه مدل چتری خورشیدی بزنم
مو را از قسمت انتخابی در بالای سر تا بالای ابرو شانه بزنید. ( چتری را کم بگیرید چون میتوانید هر زمان که بخواهید آن را پهن تر کنید.) وقتی قسمت مناسب مو را انتخاب کردید ، بقیه را به پشت گیره بزنید.

کوتاهی جلو مو چتری

 چتری گرد (streight across)
مو را به بخش های افقی تقسیم کنید، 1/2 تا 1- 1/2 اینچ عقب تر از پیشانی ( بستگی به قطر مورد نظر شما دارد) که در گوشی بیرونی هر چشم پایان می یابد و بقیه مو را به پشت مو گیره بزنید.

مدل مو چتری کودک

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد