hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > مدل لباس عقد پوشیده جدید 2022

مدل لباس عقد پوشیده جدید 2022

مراسم عقد اولین و مهمترین مراسمی است که قبل از عروسی برگزار می شود. بیش از 50 مدل لباس عقد پوشیده جدید فوق العاده شیک و بسیار جذاب را در انواع مدل و طرح های بروز در قسمت مد سایت دلگرم آماده کردیم.

انواع لباس عقد در سال 1401 (مانتو عقد، پیراهن عقد، اورال و ...) + مدل لباس عقد پوشیده برای مراسم عقد و جشن نامزدی در این مطلب مدل لباس عقد پوشیده جدید در طرح های بسیار زیبا و جالب مد سال 2022 - 1401 را می توانید مشاهده نمایید. برخی افراد در مراسم عقد شالی نازک و حریر مانند سر می کنند. می توانید از پارچه لباس در دوخت روسری نیز استفاده کنید تا با هم هماهنگی داشته باشند. برخی عروس ها از روسری استفاده نکرده که در شرایط میتوانند از گل سرهای مینیمال و ساده برای دیزاین موهای خود استفاده کنند.




مدل لباس عقد پوشیده جدید ۱۴۰۱

جدیدترین مدل لباس عقد پوشیده جدید

مراسم عقد یکی از مهم ترین مراسماتی است که قبل از عروسی برگزار می شود. اکثر عروس خانم ها برای لباس عقد از رنگ های بژ، سفید، کاراملی، کرم و نباتی استفاده می کنند. هر کدام از این رنگ ها جلوه خاصی دارند اما باید با رنگ پوست صورت و استایل شما هارمونی داشته باشد.
برخی از عروس خانم ها در مراسم عقد از گل سر استفاده می کنند و موهای خود را با زدن گل سر زیباتر جلوه می دهند اما برخی دیگر به دلیل آن که مراسم را در محضر برگزار می کنند از روسری حریر و نازکی استفاده می نمایند. برای استفاده از روسری در مراسم عقد می توان بر روی قسمتی از آن از پارچه لباس عقد استفاده کرد.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد