hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > طراحی ناخن ارغوانی

طراحی ناخن ارغوانی

در این بخش از آرایش ناخن مجله آرگا با انواع مدل های طراحی ناخن ارغوانی مخصوص خانم های جذاب و خوش سلیقه آشنا خواهید شد که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید دیزاینی متفاوت را برای ناخن هایتان داشته باشید.

رنگ ارغوانی از انواع رنگ های خاص و زیبا می باشد و شما می توانید در صورت تمایل از این رنگ زیبا برای دیزاین ناخن هایتان استفاده نمایید همچنین طراحی ناخن ارغوانی را می توانید به صورت ساده و مجلسی انجام دهید که هر یک از این مدل ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

طراحی ناخن ارغوانی

دیزاین ناخن ها امروزه توجه اغلب خانم ها و دختران جوان را به سمت خود جلب کرده اند و اگر شما تمایل دارید استایلی متفاوت داشته باشید بهتر است به کمک طرحی خاص به دیزاین ناخن هایتان بپردازید. در ادامه دیزاین ناخن با طیف های مختلف رنگ ارغوانی را پیش رو خواهید داشت.

دیزاین ناخن ارغوانی


دیزاین ناخن دخترانه و زنانه

رنگ ارغوانی در انواع طیف های مختلف تیره و روشن وجود دارد و اگر شما تمایل دارید در دیزاین ناخن هایتان تنوع ایجاد کنید بهتر است از رنگ لاک ارغوانی استفاده نمایید.

در صورت تمایل می توانید ناخن هایتان را به کمک رنگ ارغوانی و به صورت ساده لاک بزنید همچنین می توانید برای دیزاین یکی از ناخن هایتان از لاک اکلیلی استفاده نمایید که این مدل دیزاین امروزه توجه اغلب خانم ها را به سمت خود جلب کرده است.

اگر تمایل دارید دیزاین ناخن هایتان حرفه ای تر به نظر می رسد می توانید از شابلون های مخصوص طراحی ناخن استفاده نمایید. این شابلون های جذابیت ظاهری ناخن ها را بیشتر می کنند و برای خانم ها با سلایق خاص انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند.

در صورت تمایل می توانید برای تزیین طراحی ناخن هایتان از نگین های ساده و زیبا استفاده نمایید همچنین بهتر است همه ناخن هایتان را به کمک نگین تزیین نکنید زیرا در این صورت طرح ناخن هایتان شلوغ به نظر خواهد رسید. دیزاین ناخن با نگین مجلسی است و شما می توانید از این مدل طراحی ناخن برای حضور در مهمانی ها و مجالس مختلف استفاده کنید.

 بیشتر بخوانید: 

جدیدترین طراحی ناخن عید

جدیدترین مدل طراحی ناخن جدید 2022

دیزاین و طراحی ناخن رمانتیک مدل قلبی


 

در صورت تمایل می توانید برای دیزاین ناخن ها علاوه بر رنگ ارغوانی از سایر رنگ های تیره یا روشن لاک نظیر سفید ، صورتی و … استفاده نمایید همچنین به این نکته توجه داشته باشید که رنگ لاک ها باید به گونه ای انتخاب نمایید که با یکدیگر همخوانی و مطابقت داشته باشند.

اگر ناخن های کوتاهی دارید بهتر است برای بلندتر به نظر رسیدن ناخن ها از لاک ارغوانی روشن استفاده نمایید همچنین برای ناخن های بلند می توانید از طیف های تیره یا روشن رنگ ارغوانی استفاده کنید.

به کمک طیف های مختلف رنگ ارغوانی می توانید دیزاین ناخن هایتان را به صورت آمبره نیز انجام دهید که در این صورت طرح ناخن هایتان جذابیت خاصی پیدا خواهند کرد. توجه داشته باشید که در ترکیب طیف های مختلف ارغوانی برای انجام دیزاین ناخن به صورت آمبره باید دقت لازم را به خرج دهید و رنگ هایی را انتخاب نمایید که در کنار یکدیگر زیبایی و جذابیت خاصی دارند.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد