hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > جلالی تبار: «بی‌صدا حلزون» حرف تازه‌ای برای گفتن دارد

جلالی تبار: «بی‌صدا حلزون» حرف تازه‌ای برای گفتن دارد

بازیگر فیلم «وقتی همه خوابیم» گفت: فیلم سینمایی «بی صدا حلزون» که دغدغه بسیار مهمی را روایت می‌کند هم استقبال کنند، این فیلم حرف تازه‌ای برای گفتن دارد و اگر خوب اکران شود مخاطبان خوبی خواهد داشت.

علیرضا جلالی تبار بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، پیرامون اکران فیلم سینمایی «بی‌صدا حلزون» گفت: این فیلم نخستین بار در جشنواره فیلم فجر اکران شد و خوشبختانه توانست با اقبال مخاطبان روبرو شود، امیدوارم همین اتفاق در اکران عمومی این فیلم نیز رخ دهد و اثر با فروش خوبی روبرو شود. 

جلالی تبار در همین رابطه افزود: خوشبختانه سینما بعد از دو سال از کما بیرون آمده و امیدوارم مسیر رونق دوباره سینماها ادامه پیدا کند، امید دارم که حال که مخاطبان به سالنهای سینما بازگشته اند از فیلم سینمایی «بی صدا حلزون» که دغدغه بسیار مهمی را روایت می‌کند هم استقبال کنند، این فیلم حرف تازه‌ای برای گفتن دارد و اگر خوب اکران شود مخاطبان خوبی خواهد داشت. 


وی درباره نقش خود در فیلم «بی صدا حلزون» اضافه کرد: به شخصه از بازی در این فیلم راضی هستم، به اعتقاد من بازیگرانی همچون محسن کیایی و هانیه توسلی نقش های بسیار متفاوت و خوبی را ایفا کرده اند که جای تقدیر دارند.

این بازیگر سینما و تلویزیون در همین رابطه ادامه داد: در قبال نقش خودم در «بی‌صدا حلزون» باید بگویم که تا همین حد اجازه بازی می‌داد و نمی‌خواستم با بازی بیشتر اضافه کاری کنم، به نظرم بازیگر باید به اندازه نقش و در جایگاهی بایستد که داستان و درام را پیش ببرد.

بازیگر فیلم «بی صدا حلزون» درباره کوتاه بودن نقش خود در این فیلم افزود: جنس سینمای بهرنگ دزفولی زاده جنس خاص خودش است، نقش من در این اثر شاید کوتاه اما نیازمند دانش بازیگری بود و در پیشبرد قصه موثر بود، همین برایم کفایت می کرد تا این نقش را بپذیرم.

وی در همین راستا ادامه داد: همیشه که نباید نقش اول یا دوم بازی کنم، مهم برای من رخ دادن امری فرهنگی است و در «بی صدا حلزون» این اتفاق رخ داد.

بازیگر فیلم «وقتی همه خوابیم» درباره شروع کار خود در سینما با این فیلم و ادامه راهش افزود: شاید زمان اکران فیلم «وقتی همه خوابیم» و با ورودم به سینما همه می گفتند که یک بازیگر به سینما اضافه شده اما من دنبال این حرف ها و چهره شدن در سینما نیستم، کار من بازیگری و کار فرهنگی انجام دادن است، حال اینکه چقدر در سینما موفق بوده ام دغدغه من نیست.

جلالی تبار درباره روند حضورش در سینما خاطرنشان کرد: واقعیت امر از حضورم و روند این حضور در سینما راضی نیستم، من در سینما کار خودم را کرده‌ام اما آن سمت قضیه اتفاقاتی است که بهتر است در همان سمت بماند و در موردشان حرف نزنیم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد