hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > عدم شفاف سازی در استفاده از ۴ نوع سم موجب ممنوعیت صادرات فلفل به روسیه شد

عدم شفاف سازی در استفاده از ۴ نوع سم موجب ممنوعیت صادرات فلفل به روسیه شد

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، احد آزادی خواه سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، در تشریح نشست امروز ( یکشنبه ۱۹ دی ماه) کمیسیون متبوع خود، گفت: دستور کار نشست امروز بررسی اشکالات و موانع پیش روی صادرات برخی محصولات کشاورزی مانند فلفل دلمه‌ای به کشور روسیه بود که در این جلسه معاونین و مسئولین وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، امور خارجه و صنعت، معدن و تجارت حضور داشتند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در نشست امروز مشخص شد بحران جدی در زمینه تولید محصولات کشاورزی و استفاده از سموم وجود ندارد، عنوان کرد: عدم شفاف سازی در زمینه استفاده از ۴ نوع سم از سوی وزارت جهاد کشاورزی، ممنوعیت صادرات فلفل دلمه به کشور روسیه را رقم زده است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، افزود: در نشست امروز مقرر شد کمیته‌ای با حضور دستگاه‌های اجرای ذی‌‎ربط و به ریاست اعظمی عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی موانع پیش آمده در زمینه صادرات محصولات کشاورزی را بررسی کنند تا تمامی خلاء‌های موجود احصاء شوند.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: عمده مشکلات به وجود آمده در زمینه صادرات محصولات کشاورزی به واسطه عدم پاسخگویی به موقع اعمال شده است

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد