hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > گزینش‌ صحیح در گرو گزینش‌گران سالم و صالح است/ با دستمال کثیف نمی‌توان شیشه را پاک کرد

گزینش‌ صحیح در گرو گزینش‌گران سالم و صالح است/ با دستمال کثیف نمی‌توان شیشه را پاک کرد

دبیر هیأت عالی گزینش کشور گفت: گزینش صحیح در گرو آن است که در وهله اول خود گزینش‌گران افراد سالم و صالحی باشند؛ چرا که با دستمال کثیف نمی‌توان شیشه کثیف را پاک کرد.

به گزارش ایرنا، علی حاجی‌خانی دبیر هیأت عالی گزینش کشور در آیین معارفه خود که امروز یکشنبه با حضور میثم لطیفی معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور و حجت‌الاسلام والمسلمین حسن درویشیان رییس دفتر بازرسی و نماینده ویژه رییس‌جمهور در امر مبارزه با فساد برگزار شد، با بیان اینکه در دوره فعالیت خود عملگرایی را مبنای اصلی کار قرار می‌دهد، گفت: ما عالم را به معنای واقعی کلمه محضر خدا می‌بینیم و این خود بزرگ‌ترین و بالاترین گزینش است که بدانیم خداوند هر لحظه و هر کجا نظاره‌گر ماست.

وی تأکید کرد: گزینش صحیح در گرو آن است که در وهله اول خود گزینش‌گران افراد سالم و صالحی باشند؛ چرا که با دستمال کثیف نمی‌توان شیشه کثیف را پاک کرد.

حمیدرضا شهبازی دبیر سابق هیأت عالی گزینش کشور نیز در این مراسم گزارشی از دوره مدیریت خود و پیگیری تکمیل طرح جامع گزینش و اتصال هیأت گزینش به سامانه جامع اطلاعاتی کشور و تلاش برای اصلاح ساختار هیأت عالی گزینش ارائه کرد.

در پایان این مراسم حکم انتصاب علی حاجی‌خانی دبیر جدید هیأت عالی گزینش از سوی رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور به وی اعطا و با اهدای لوح تقدیری از زحمات و تلاش‌های حمیدرضا شهبازی دبیر سابق این هیأت قدردانی شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد