hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > بهاره رهنما به حرف آمد؛ در پرواز ۷۵۲ آشنا داشتم

بهاره رهنما به حرف آمد؛ در پرواز ۷۵۲ آشنا داشتم


متن احساسی و جالب بهاره رهنما به سقوط پرواز ۷۵۲؛ او در قسمتی از یادداشت خود نوشته: منم مثل خیلی از شما‌ها تو هواپیمای اوکراینی مسافر داشتم، آدمایی که می‌شناختم، حداقل دوتا خانواده‌ی خوشبخت؛ دوتا مادر که بار‌ها باهاشون صحبت کرده بودم. در این مطلب ادامه یادداشت بهاره رهنما را خواهید خواند.

برترین‌ها: بهاره رهنما به بهانه سقوط پرواز 752 متنی احساسی و جالب در صفحه اینستاگرامی خود منتشر کرده است. او نوشته: منم مثل خیلی از شماها تو هواپیمای اوکراینی مسافر داشتم، آدمایی که می‌شناختم، حداقل دوتا خانواده‌ی خوشبخت؛ دوتا مادر که بارها باهاشون صحبت کرده بودم.
وقتی این خبر رو شنیدم هزاران هزار بار به عنوان یک مادر سوختم. نمی‌تونستم باور کنم این اتفاق رو، می‌دونید گاهی آدم برای توصیف یک غم واژه کم میاره و من الان توی همین شرایطم.

بهاره رهنما به حرف آمد؛ من هم در پرواز ۷۵۲ آشنا داشتم

من بعد از این ماجرای غم‌انگیز برخلاف اینکه معمولا اینستاگرام گردی نمی‌کنم، دچار یک وسواس عجیب بیمارگونه‌ای شدم که میرم و صفحه‌‌ی خانواده‌های بازماندگان رو نگاه می‌کنم.
عجیب و عمیقا میتونم بگم این هواپیما یک رشته‌ای رو در وجود من برید و یک رشته‌ی اتصال محکمی رو بین و این خانواده‌ها به وجود آورد.

انگار که غم اونا غم منه و غم هر مادری توی این سرزمین.
تنها کار کمی که ازم برمیاد آرزوی صبر، صبر و صبر به این غم بزرگه و همدردی عمیق من اول به عنوان یک مادر و بعد به عنوان یک هموطن و اینکه نگاه خدا همیشه همراه قلب‌های دردمندشون باشه.
یاد عزیزان از دست رفته این پرواز تا همیشه برای ما زنده خواهد بود.
#بهاره_رهنما#ایران#نسلیت#مادرانگی#صبر

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد