hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > طیبی: بعد از جام جهانی خیلی‌ها پشت سر من حرف‌های بدی زدند

طیبی: بعد از جام جهانی خیلی‌ها پشت سر من حرف‌های بدی زدند

لژیونر فوتسال ایران درباره بازی نکردن در جام جهانی و اینکه آیا واقعا به خاطر آسیب دیدگی نتوانست بازی کند، توضیحاتی را بیان کرد.

حسین طیبی بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان و عضو باشگاه بنفیکای پرتغال در خصوص آخرین وضعیت خود در لیگ فوتسال این کشور نیز اظهار داشت:  دوست دارم  طوری در تیمی که حضور دارم بازی کنم که نماینده شایسته‌ای برای ایران باشم  خوشبختانه  اکنون شرایط خوبی در بنفیکا دارم، ما اخیرا در لیگ قهرمانان اروپا موفق شدیم به جمع ۴ تیم پایانی راه پیدا کنیم و الان هم به خاطر تعطیلات سال نوی میلادی یک هفته‌ای می‌شود که به ایران آمده ام و چند روز دیگر به پرتغال بر می‌گردم تا در تمرینات بنفیکا حضور پیدا کنم. من در این فصل موفق شدم برای بنفیکا ۱۴ گل به ثمر برسانم و با نفر اول که ۱۸ گل زده است، ۴ گل فاصله دارم. این در حالی است که او در همه بازی‌ها حضور داشته است، اما من به خاطر آسیب دیدگی از ناحیه دنده ۶ هفته از بازی‌های لیگ پرتغال را از دست دادم.

بعد از جام جهانی خیلی‌ها پشت سر من حرف‌های بدی زدند

ملی پوش فوتسال کشورمان درباره بازی نکردن در جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی بیان داشت: من تا امروز هیچ مصاحبه‌ای راجع به مصدومیتم در جام جهانی انجام ندادم. متاسفانه در این مدت حرف های بسیاری علیه من زده شد اما برای این که  آرامش تیم ملی بر هم نریزد هیچ صحبتی نکردم. واقعیت این است که یک هفته قبل از شروع جام جهانی ما بازی دوستانه‌ای با بلاروس داشتیم و در آن بازی دنده دهم من دچار شکستگی شد.

به همین دلیل هیچ دکتری اجازه بازی کردن به من نداد. با این حال من تمام تلاش خودم را انجام دادم تا حتی شده به اندازه یک یا ۲ دقیقه برای ایران در جام جهانی بازی کنم، اما نشد. حتی دکتر‌ها به من گفته بودند به هیچ عنوان نباید حرکت کنم، اما من به همراه تیم ملی نرم دوی را آغاز کرده و کار‌های هوازی را انجام می‌دادم.

حتی آسیب دیدگی من طوری بود که نتوانستم برای بنفیکا بازی کنم

طیبی درباره تهمت‌هایی که به او زده شد نیز گفت: به خاطر اینکه دنده من کامل جوش نخورده بود به هیچ عنوان نمی‌توانستم بازی کنم. اگر تیم ملی به جمع ۴ تیم پایانی جام جهانی صعود می‌کرد در آن صورت می‌توانستم تیم ملی را کمک کنم. به هر حال خیلی‌ها پشت سر من حرف زدند و می‌گفتند که او می‌تواند بازی کند، اما به خاطر تیم باشگاهی حاضر نیست برای تیم ملی به میدان برود. این در حالی بود که وقتی من به بنفیکا رفتم ۶ بازی این تیم را هم از دست دادم. دکتر‌ها می‌گفتند که اگر بخواهی بازی کنی ممکن است طحال یا شکمت پاره شود، زیرا دنده من کامل شکسته بود.

فالکائو هم از گلی که زدم تعجب کرد

لژیونر فوتسال ایران درباره گل زیبایی که در لیگ قهرمانان اروپا برابر نماینده مجارستان به ثمر رساند بیان کرد: من زمانی هم که در غیرت قزاقستان حضور داشتم چنین گل‌هایی به ثمر رسانده بودم، اما گلی که در لیگ قهرمانان اروپا به تیم هالاس مجارستان زدم  شرایط خاصی  داشت. ما تا دقایق آخر یک بر یک مساوی بودیم و گل من باعث پیروزی تیم شد. تنها کاری که می‌توانستم در آن لحظه انجام دهم همین بود و باید با پشت پا توپ را وارد دروازه می‌کردم. خوشبختانه بعد از این گل فالکائو ستاره فوتسال جهان گل من را منتشر کرد و از گلی که زدم تعجب کرد.

گلی که در لیگ قهرمانان اروپا زدم در سطح جهان بازتاب خوبی داشت

طیبی درباره دیدار با رویی کاستا بازیکن افسانه‌ای تیم ملی پرتغال گفت: کاستا امسال به عنوان مدیرعامل باشگاه بنفیکا انتخاب شده است. او در رقابتی که من این گل را در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساندم در سالن حضور داشت. کاستا بعد از بازی به رختکن آمد و گفت که طیبی کجاست؟ من آن زمان در یخ مشغول ریکاوری بودم و به محض اینکه من را دید راجع به گلی که به ثمر رساندم تشکر کرد و گل من در سطح جهان بازتاب خوبی داشت.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد