hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > فرمانده کل سپاه پاسداران وارد شهر سیل‌زده کُنارک شد

فرمانده کل سپاه پاسداران وارد شهر سیل‌زده کُنارک شد

"سردار حسین سلامی" فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی لحظاتی قبل برای سرکشی از مناطق سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان وارد کُنارک شد.

به گزارش ایرنا، فرمانده کل سپاه پاسداران اسلامی در سفر به سیستان و بلوچستان از مناطق مختلف سیل‌زده در حوزه سواحل مکُران (چابهار، دشتیاری و کُنارک) بازدید می‌کند.

عبدالغفور حوت فرماندار کُنارک در بدو ورود سردار سلامی به خبرنگار ایرنا گفت: فرمانده کل سپاه پاسداران در راستای رسیدگی به مشکلات مردم سیل‌زده و کمک‌رسانی به آن‌ها به این منطقه سفر کرده است.

به گفته وی، کُنارک با بیش از ۳۴۰ میلی‌متر بارندگی بیشترین میزان بارش باران در شهرهای ساحلی سیستان و بلوچستان داشته است.

فرماندار کنارک ادامه داد: بیش از ۲ هزار خانه در این شهر بندری دچار بحران آبگرفتگی شد و لوازم زندگی مردم دچار خسارت جدی شده است و گروه‌های جهادی هم‌اکنون درحال خدمت‌رسانی به اهالی کنارک هستند.

سرهنگ محمد نوذری فرمانده پایگاه امام علی (ع) نیروی دریایی سپاه پاسداران چابهار نیز عنوان کرد: با همت نیروهای مردمی و جهادی و بسیجیان روزانه بیش از سه هزار پرس غذای گرم تهیه و بین سیل‌زدگان کنارک توزیع شده و این روند همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه امروز ۴۰۰ بسته معیشتی بین خانوارهای کنارکی توزیع می‌شود افزود: گروه‌های جهادی بسیج سازندگی درحال تمیز کردن خانه‌ها و لوازم زندگی مردم هستند و تا عادی شدن شرایط در منطقه حضور خواهند داشت.

سردار حسین سلامی برای بررسی نحوه توزیع کمک‌ها، رسیدگی به وضعیت سیل‌زدگان و صدور دستورات لازم برای امدادرسانی و رفع موانع پیش رو به کُنارک سفر کرده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران در بدو ورود مورد استقبال سردار شفائی فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، عبدالغفور حوت فرماندار کُنارک، سردار حسینی فرمانده قرارگاه شهید فولادی جنوب و فرماندهان نظامی شهرستان‌های کُنارک و چابهار قرار گرفت.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد