hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > نماینده زابل: دولت شجاعانه برای اصلاح ساختار بودجه به میدان آمده است

نماینده زابل: دولت شجاعانه برای اصلاح ساختار بودجه به میدان آمده است

نماینده مردم زابل در مجلس با تاکید بر لزوم حمایت مجلس از دولت گفت: دولت شجاعانه برای اصلاح ساختار بودجه و مهار تورم به میدان آمده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا،در ادامه جلسه علنی روز یکشنبه (19 دی) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی کلیات لایحه بودجه حبیب الله دهمرده در موافقت با کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور گفت: به چند دلیل به صورت مشروط موافق کلیات لایحه بودجه هستم، زیرا  رئیس جمهور در مسیر ولی امر مسلمین جهان یعنی حضرت آقا حرکت می کند و این امر دلیل مستندی برای اعتماد به ایشان است. دولت با تمام قوا و شجاعانه برای اصلاح ساختار بودجه، مهار تورم و توجه به ظرفیت های درونی به میدان آمده و ضرورت دارد که ما از آن حمایت کنیم.

نماینده زابل اظهارکرد: گرانی و وضعیت سخت معیشتی برای مردم قابل تحمل نیست ما با اصل کلیات موافق هستیم اما دل نگرانی های جدی  در بحث معیشت و تامین اقلام اساسی مردم وجود دارد که باید تصمیم جدی دراین حوزه اتخاذ شود. بحث انتقال آب و دیپلماسی آب در سطح کل کشور به ویژه در استان سیستان وبلوچستان مغفول مانده است.

عضو کمیسیون آموزش مجلس اضافه کرد: بنده با کلیات لایحه موافق هستم اما باید یک همدلی و تعامل جدی بین دولت و مجلس برای اصلاح بودجه صورت گیرد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد