hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > سلیمانی: با یک نقش بسیار متفاوت در «دسته دختران» به فجر ۴۰ می‌روم

سلیمانی: با یک نقش بسیار متفاوت در «دسته دختران» به فجر ۴۰ می‌روم

بازیگر فیلم سینمایی «اتوبوس شب» گفت: نقش بسیار متفاوتی را در «دسته دختران» بازی می کنم اما فعلا تا اکران جشنواره نمی‌خواهم حرفی تازه در مورد آن بزنم، به طور کلی در ابتدا مهم آن است که فیلم به خوبی دیده شود، اگر موفقیتی برای فیلم رخ دهد نقش هم کار خودش را کرده است.  

حسین سلیمانی در گفت‌وگو با میزان، پیرامون فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: فعلا ترجیح می‌دهم کار نکنم، مدت زیادی درگیر چند کار بودم و خسته‌ام و می‌خواهم تا پایان جشنواره فیلم فجر به هیچ کاری جواب مثبت ندهم و ببینم بعد از آن چه اتفاقی می‌افتد. 

وی در همین راستا ادامه داد: امسال با فیلم سینمایی «دسته دختران» به کارگردانی منیر قیدی در چهلمین جشنواره فیلم فجر حضور دارم، به نظرم فیلم بسیار خوبی از کار درآمده و امیدوارم که مخاطبان هم آن را دوست داشته باشند، شخصا منتظرم این فیلم در جشنواره اکران شود تا از بازخوردهای آن آگاه شوم.


بازیگر فیلم سینمایی «اتوبوس شب» درباره نقش خود در فیلم «دسته دختران» اضافه کرد: نقش بسیار متفاوتی را در دسته دختران بازی می کنم اما فعلا تا اکران جشنواره نمی‌خواهم حرفی تازه در مورد آن بزنم، به طور کلی در ابتدا مهم آن است که فیلم به خوبی دیده شود، اگر موفقیتی برای فیلم رخ دهد نقش هم کار خودش را کرده است. 

وی درباره احتمال دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر اضافه کرد: به طور کلی هیچ وقت به سیمرغ فکر نکرده و نمی‌کنم، سی سال است که بازی می‌کنم و هیچوقت برای جایزه گرفتن در کاری حضور نداشتم. به طور کلی این چیزها برایم مهم نبوده و نیست. 

بازیگر فیلم سینمایی «دسته دختران» درباره سایر فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری ادامه داد: امسال در سریال «خط نجات» به کارگردانی وحید موسائیان بازی کردم که در انتظار پخش است، همچنین مدتها مشغول بازی در سریال «هشتاد و هفت متر» کیانوش عیاری بودم که زمان پخش آن هم هنوز مشخص نشده است. 

وی درباره احتمال حضورش در فینال فینالیست‌های برنامه مافیا ادامه داد: هنوز به این حضور فکر نکرده‌ام و صحبتی هم با من نشده است، ترجیح می‌دهم فعلا تمرکزم روی اکران فیلم «دسته دختران» باشد چون از همه برایم مهتر است. 

این بازیگر سینما و تلویزیون در مورد حضورش در برنامه «جوکر» ساخته احسان علیخانی خاطرنشان کرد: مدتی پیش پیشنهاد حضور در برنامه جوکر را دریافت کردم اما آن رد کرده و ترجیح دادم حضور نداشته باشم. 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد