hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > مراحل ساخت کارت تبریک عاشقانه

مراحل ساخت کارت تبریک عاشقانه

ساخت کارت تبریک برای هر مراسمی که ساخته شود، آن مراسم را به یادماندنی تر می کند. خوشبختانه برای ساخت چنین کارت هایی تنوع طرح فراوانی وجود دارد. شما می توانید مطابق با سلیقه خود یکی از این طرح ها را انتخاب کنید.

هر ساله طرح های جدیدی از هدایا و کارت تبریک های مخصوص مناسبت های عاشقانه وارد بازار می شود. دادن هدیه همراه با یک کارت تبریک به کسی که دوستش دارید و مایل هستید خاطره ای زیبا در ذهن او باقی بگذارید. به همین خاطر کارت تبریک ها با یک رونوشت عالی برای این کار انتخاب می شوند. شما می توانید به سادگی در منزل نمونه ای از ساخت کارت تبریک های عاشقانه را انجام دهید.

ساخت کارت تبریک عاشقانه

برای تهیه چنین کارتی لازم نیست مراحل سختی را پشت سر بگذارید. این کارت زیبا به صورت کشویی طراحی شده است. برای این کار ابتدا وسایل مورد نیاز را جمع آوری کنید.

وسایل مورد نیاز

  • مداد
  •  قیچی
  • کاتر
  • خط کش
  • فوم چسبی
  • کاغذ طرح دار و ساده

مواد لازم جهت تهیه کارت پستال ولنتاین

مراحل ساخت

روی دو طرف کاغذ طراحی شده را در اندازه های ۳.۵ و ۴.۵ سانتی متری نقطه گذاری کنید.

مراحل ساخت کارت تبریکبرای درست کردن آن از کلیه کاغذهای زیبای آماده نیز می توانید استفاده کنید. در این مرحله باید نقاط را به یکدیگر وصل کنید.

اندازه گیری با خط کش

مراحل تهیه کارت پستال ولنتاین


آن گاه دو طرف دیگر کاغذ را هم به همین ترتیب در اندازه های ۲.۵ و ۹.۵ سانتی متری نقطه گذاری کنید.

مراحل ساخت کارت پستال

حالا این نقاط را نیز به یکدیگر وصل کنید. در مرحله بعدی ساختن کارت تبریک، یک طرف قسمت خط کشی شده را یک نیم دایره کوچک بکشید.

مراحل ساخت کارت تبریک کشویی

نحوه ساخت کارت تبریک کشویی

مراحل تهیه کارت کشویی جذاب ولنتاین

حالا قسمت هایی که در تصویر خط کشی شده را قیچی کنید و این خطوط خط کشی شده را پاک کنید.

مرحله پاک کردن خطوط

حالا قلب را بردارید و آن را به دو نیمه مساوی تقسیم کنید.

نصف کردن قلب

نصف قلب را با استفاده از یک فوم چسبی روی کاغذ طرح دار بچسبانید.

چسباندن فوم چسبی

حالا نصفه دیگر قلب را روی نوار سبزی که در اختیار دارید، بچسبانید.

چسباندن نیمه قلب بر روی کارت ولنتاین

قسمت های اضافی آن را ببرید و روی کاغذ طرح دار، چند عدد فوم چسبی بچسبانید. در ادامه کاغذ قرمز روی کاغذ طرح دار بچسبانید(به کمک چند عدد فوم چسبی)

برای زیبایی بیشتر انتهای نوار سبز را به شکل اریب برش دهید.

چسباندن فوم چسبی بر روی نوار سبز

بریدن نوار سبز به شکل اریب

بریدن نوار سبز به شکل اریب

چسباندن نوار سبز

تزیین کارت تبریک ولنتاینآن گاه کارت تبریک را روی یک کاغذ زرد بچسبانید. در این مرحله کارت تبریک زیبای شما برای هدیه دادن آماده شده است.

آماده سازی کارت تبریک ولنتایندر آخر می توانید متن زیبایی برای کارت نیز انتخاب کنید.

طرح جالب کارت پستال ولنتاین

ساخت کارت تبریک ولنتاین جذاب

ایده هایی متنوع برای ساختن کارت پستال های شیک و زیبا

ایده های جذاب و متنوع زیادی برای درست کردن کارت تبریک و کارت پستال های دست ساز زیبا وجود دارد، استفاده از کاغذ و مقوا رایج ترین روش برای ساختن این کارت پستال های زیبا است که به روش های مختلفی می توان این کار را انجام داد، ایده های خلاقانه زیادی همچون استفاده از برچسب, نقاشی با آب رنگ ، مداد شمعی، گواش و ماژیک, ساختن کارت پستال های سه بعدی و غیره برای این کار وجود دارد، در ادامه تصاویر متنوعی از این کارت تبریک ها را قرار داده ایم که هر یک از آنها می تواند ایده جذابی برای درست کردن کارت تبریک زیبا در منزل باشد.

مدلهای زیبای کارت تبریک

همانطور که در بالا با یک نمونه از ساختن کارت تبریک آشنا شدید، درست کردن این کارت های زیبا در منزل کار چندان سختی نیست و فقط نیاز به حوصله و خلاقیت دارد، حال در صورتی که از خود ایده ای برای ساختن کارت پستال ها یا کارت تبریکات زیبا ندارید، می توانید از تصاویر انواع ایده های موجود در این زمینه الگو بگیرید و با کمی دقت در آنها، کارت های زیبایی در منزل بسازید، در اینجا تصاویر جدیدتری از انواع کارت تبریک شیک و زیبا قرار داده ایم که امیدواریم تماشای آنها مورد توجهتان قرار گیرند.

ساختن کارت تبریک قلبیساختن کارت تبریک شیکتصاوی کارت تبریک کاغذیساختن کارت تبریک جالبساختن کارت تبریک فانتزیایده ساخت کارت تبریکایده ساختن کارت تبریکساختن کارت تبریک خلاقانهساخت کارت تبریک با مقواساختن کارت تبریک عاشقانهساختن کارت تبریک جذابساختن کارت تبریک زیباساختن کارت تبریکساخت کارت تبریک فانتزی

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد