hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تکمیل سدهای لرستان با نصف هزینه سیلاب‌ها

تکمیل سدهای لرستان با نصف هزینه سیلاب‌ها

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی، گفت: با نصف آن هزینه‌هایی که برای بازسازی ویرانه‌های سیل می‌خواهیم صرف کنیم، می‌توان سدها را کامل کرد.

فاطمه مقصودی، در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در رابطه با سد آبسرده پیگیری‌های زیادی داشتیم که تاکنون ماده ۵۶ آن پذیرفته و مجوز سازمان برنامه و بودجه آن گرفته شده و بانک‌ها پای کار آمدند و الان بانک مرکزی برای پرداخت اعتبار مورد نیاز، بانک‌ها را موظف کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به سند آبی که داریم و پیگیری‌های مسئولان، ما باید از لحاظ ذخیره آب و سدها تلاش‌های بیشتری داشته باشیم، که با این کار می‌توانیم نسل آینده را خوشحال‌تر کنیم.

مقصودی با اشاره به این‌که اقتصاد آب برای مردم لرستان از ضروریات مهم است، عنوان کرد: ما باید همه هم و غم خود را برای ساخت این زیرساخت به کار بگیریم.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که ما به‌عنوان یک زیرساخت به آب و سدسازی نگاه می‌کنیم، بیان کرد: آب‌های ما هدر می‌رود و متأسفانه خرابی‌هایی را هم به وجود می‌آورد و شاید با نصف آن هزینه‌هایی که برای بازسازی ویرانه‌های سیل می‌خواهیم صرف کنیم، می‌توان سدها را کامل کرد.

وی افزود: امیدواریم با پیشرفت کشاورزی، دامداری و باغداری بتوانیم از آب آنطور که خداوند خواسته بهره ببریم.



امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد