hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > سردار جلالی: شهید کاظمی پرونده ناامنی در شمال غرب را مختومه کرد

سردار جلالی: شهید کاظمی پرونده ناامنی در شمال غرب را مختومه کرد

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با تاکید بر اینکه بزرگداشت شهدا بزرگداشت یک «تفکر» است، گفت: شهید کاظمی با درایت و شجاعت خود پرونده ناامنی در شمال غرب را مختومه کرد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان پدافند غیرعامل، سردار غلامرضا جلالی در مراسم بزرگداشت شانزدهمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج احمد کاظمی و همرزمانش و یادبود شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجد جامع نجف‌آباد اصفهان، گرامیداشت یاد و خاطره شهدا را گرامیداشت یک تفکر و رویکرد دانست و گفت: شهدای ما در تاریخ ماندنی شدند به این دلیل که در مسیر یک تفکر الهی گام برداشتند و آن مسیر فاطمی، حسینی و علوی است.

رییس سازمان پدافند غیرعامل در ادامه شهدا را شناسنامه انقلاب اسلامی خواند و افزود: ملت ایران شهادت را افتخار خود می‌داند و همین شهدا پایه‌های قدرت ملی کشور را شکل داده‌اند.

وی با بیان اینکه نقش و جانفشانی‌های شهید احمد کاظمی در فتح خرمشهر کمتر مورد توجه بوده است، گفت: این ویژگی خاص شهدا و سرداران بزرگ ماست که فتوحات آنها در گمنامی است.

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به نقش و خدمات شهید احمد کاظمی در مناطق غرب و شمال غرب کشور گفت: شهید احمد کاظمی پرونده ناامنی را در شمال غرب کشور مختومه کرد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد