hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > احیای زاینده‌رود و رفع بحران در دستور کار دولت قرار گیرد

احیای زاینده‌رود و رفع بحران در دستور کار دولت قرار گیرد

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ ردیف بودجه‌ای برای حل بحران زاینده‌رود در نظر گرفته نشده و رفع بحران و احیای زاینده‌رود باید در دستور کار دولت قرار گیرد.

حجت‌الاسلام حسین میرزایی‌ در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم دراصفهان، پیرامون وضعیت بودجه عمرانی اصفهان در بودجه 1401 اظهار داشت: به دلیل نبود پول، نه تنها وضعیت بودجه عمرانی اصفهان بلکه وضعیت بودجه عمرانی کل کشور در شرایط مناسبی قرار ندارد.

وی در مورد بودجه لحاظ شده برای بحران زاینده رود بیان کرد: هیچ ردیف بودجه‌ای برای این موضوع در نظر گرفته نشده است و ظاهراً آقای رئیس جمهور و همکارانشان صدای العطش مردم شریف اصفهان، چهارمحال بختیاری و یزد را در عمل نشنیدند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: با آنکه آقای رئیس جمهور دستور احیاء زاینده‌رود را صادر کردند اما در قانون بودجه هیچ ردیف و ریالی برای بحران آب در این منطقه در نظر نگرفته‌اند.



وی درخصوص واکنش نمایندگان نسبت به عدم اختصاص بودجه به بحران زاینده رود، گفت: تا به امروز ضمن ارائه تذکر از سوی نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی از وزیر نیرو نیز در این رابطه سوالاتی پرسیده‌ایم و امیدوار هستیم که در این زمینه اتفاقی صورت گیرد.

حجت‌الاسلام میرزایی با اشاره به دیگر مشکلات این موضوع تصریح کرد: همچنین در این راستا پیگیر تداوم دستور رئیس جمهور مبنی بر رفع بحران و احیای زاینده‌رود هستیم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد