hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > مسئولان برابر خون شهدا پاسخگو هستند

مسئولان برابر خون شهدا پاسخگو هستند

امام جمعه موقت شهرستان آستارا گفت: مدیران در مقابل خون شهدا پاسخگو هستند و باید خدمات رسانی شایسته و بدون منت به مردم سرلوحه امور آنها قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام ناصر صالحی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه آستارا در مصلی گفت: حضرت زهرا (س) در صدر زنان بهشت است و شفاعت ایشان شامل حال مومنان در آخرت خواهد شد و خداوند آن بانوی بزرگوار را بر روی بال تمام ملائک راهی بهشت کرده اند.
وی اضافه کرد: هر شخصی بخاطر حضرت زهرا (س) قدمی بردارد، باید دست او را گرفت و هر قلبی که به یاد آن بانوی پاک دامن بتپد و هر قدمی که در راه حقانیت و مظلومیت ایشان برداشته شود، شایسته شفاعت بی بی دو عالم و سیرابی از حوض کوثر است.
خطیب جمعه آستارا با اشاره به بازگشت ۲۵۰ شهید گمنام به کشور گفت: حدود سه هزار خانواده شهید گمنام در کشور چشم انتظار بازگشت فرزندشان هستند و پس از گذشت بیش از ۳۰ سال چشمانشان به در مانده است و حال این مادران را هیچکس نمی تواند درک کند، مادران شهدا سفیران سیدالشهدا هستند.
صالحی گفت: ملت این خون ها را دادند تا با عزت زندگی کنند، وای به حال مسئولانی که برای نگهداشتن میز خود، به ملت رحم نمی‌کنند.
وی گفت: عده ای عکس شهدا در دست داشته اما برعکس مرام شهدا رفتار می‌کنند، شهدا مظهر اقتدار کشور هستند و امروز شهید سلیمانی قدرتش از سردار سلیمانی بیشتر است.
صالحی ادامه داد: آرزوی دشمنان برکناری ۴۵ روزه بشار اسد بود اما امروز به زباله دان تاریخ پیوستند، آنها در باتلاق یمن گیر کردند و جامعه جهانی عزت مردم مظلوم یمن را خواهد دید زیرا سرافرازی و سربلندی در مقاومت است.
وی با انتقاد از وضعیت آرامستان آستارا بیان کرد: ظرفیت آرامستان آستارا تکمیل شده است و یک محل جدید باید برای آن آماده سازی و پیش بینی شود و برگزاری مراسم ترحیم در خارج از مساجد باعث بروز پدیده های عجیب شده است و امیدواریم با بهبود شرایط کرونا، باز هم شاهد برگزاری این مراسم در مساجد به عنوان یک مکان مقدس باشیم.
شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد