hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > امام جمعه ملایر: شبکه ملی اطلاعات برای دفع توطئه دشمنان راه‌اندازی شود

امام جمعه ملایر: شبکه ملی اطلاعات برای دفع توطئه دشمنان راه‌اندازی شود

امام جمعه ملایر بر لزوم تسریع در فرایند راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات تاکید کرد و گفت: برای اینکه دشمن در فضای مجازی اعمال قدرت نکند، این شبکه باید توسط مسئولان فضای مجازی هر چه زودتر در کشور راه‌اندازی شود.

به گزارش ایرنا؛ حجت الاسلام "محمدباقر برقراری" در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ملایر به دیدار رهبر معظم انقلاب با خانواده شهید سردار سلیمانی اشاره و اظهار داشت: دشمن حتی از اسم و تصویر سردار سلیمانی هم هراس دارد.

وی با اشاره به اقدام مذبوحانه دشمن در حذف اسم و تصویر سردار سلیمانی از شبکه‌های مجازی، تصریح کرد: این نشان از ترس و واهمه دشمنان از اسم شهید سلیمانی و رواج و تکثیر این الگوی گران‌سنگ در سطح جهان دارد.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه مستکبران می‌ترسند این علمدار مقاومت در عرصه بین‌المللی به نماد و الگوی مبارزه با جهان کفر و استکبار تبدیل شود، افزود: این امر نشان می‌دهد که فضای مجازی تحت سیطره مستکبران برای اجرای توطئه و اهداف شوم است.

حجت الاسلام برقراری ادامه داد: طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب مسئولان نظام باید هوشیارانه‌تر عمل کنند تا دشمن نتواند هر جایی که اراده کرد، در فضای مجازی عمل کند.

وی راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات، تقویت بسترهای ارایه خدمات و ارتقای سواد رسانه‌ای مردم را از جمله اقدامات لازم برای جلوگیری از اعمال نفوذ قدرت دشمن در فضای مجازی عنوان کرد.

خطیب جمعه ملایر همچنین به مذاکرات وین اشاره کرد و گفت: مهم ترین اصل برای کشور در این مذاکرات، رفع تحریم های ظالمانه است.

حجت الاسلام برقراری تاکید کرد:  دولت سیزدهم هر اندازه از نظر اقتصادی در داخل کشور به موفقیت‌ برسد و سرمایه اجتماعی کشور را پشتیبان خود قرار دهد، قدرت چانه‌زنی خود را در این مذاکرات افزایش می دهد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد