hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > دشمن به دنبال تضعیف کشور با استفاده از مشکلات داخلی است

دشمن به دنبال تضعیف کشور با استفاده از مشکلات داخلی است

به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه این هفته رشت در جمع نمازگزاران اظهار داشت: بیش از ۴۰ سال نظام سلطه جهانی به پرچمداری آمریکا و صهیونیسم غاصب علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌جنگند و همواره تمام نقشه هایشان نقش برآب شده و به مقاصدشان نرسیده اند.

وی با بیان اینکه دشمن در این مدت همه نقشه‌های خود را علیه ایران اسلامی در عرصه های مختلف از جمله فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و نظامی آزموده است ، افزود: دشمن می کوشند تا جمهوری اسلامی را محو کند اما ملت آزموده ایران روز به روز قوی‌تر از همیشه می شوند.

خطیب جمعه رشت با اشاره به نقش اساسی مردم و درایت و سیاست رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بیان داشت: دشمن می خواهد که قدرت جمهوری اسلامی را در منطقه از بین ببرد یا کاهش دهد و با تمرکز بر برخی مشکلات داخلی و اظهار عدم توانمندی برای رفع مشکلات به مقاصد خود برسند، اما ملت ایران با هوشیاری و بصیرت همیشه در صحنه بوده و نقشه های دشمنان نقش بر آب است. 

وی با بیان اینکه گرانی مردم را می رنجاند افزود: اما انقلاب اسلامی برای ملت ایران اسلامی هدفی مقدس است که برای تحقق آن شهدا و ایثارگران بسیاری داده‌اند، لذا نمی توان به این سادگی مردم ایران را از مسیرشان دور کرد.

آیت الله فلاحتی در ادامه خطبه های این هفته نماز جمعه رشت با اشاره به حضور با شکوه مردم در دومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی گفت: تمام مظلومان دنیای بشر امروز به سردار شهید سلیمانی این مرد بزرگ افتخار می کنند به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی او  قهرمان ملی و امتی بود.

امام جمعه رشت با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی الگو شده و دشمن از عکس و تندیس این سردار دل ها می هراسد، اضافه کرد: دشمن بداند که از این پس ایران بکپارچه سلیمانی خواهد بود.  

وی با اشاره به اسقبال مردم ایران اسلامی و گیلان از شهدای گمنام و شرکت در مراسم تشیع این شهیدان خاطر نشان کرد: حضور باشکوه مردم در این مراسم های تشیع شهیدان نقشه های دشمنان را نقش بر آب می کند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد