hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > استاندار همدان: حضور در میان مردم و کار برای رضایتمندی آنها سیاست دولت و مدیران اجرایی است

استاندار همدان: حضور در میان مردم و کار برای رضایتمندی آنها سیاست دولت و مدیران اجرایی است

استاندار همدان گفت که به تاسی از سیاست‌های دولت سیزدهم، حضور در بین مردم و تلاش در جهت کسب و جلب رضایت آن‌ها در دستور کار مدیدان اجرایی قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا، «علیرضا قاسمی فرزاد» روز جمعه در جریان سفر به شهرستان رزن و دیدار با امام جمعه این شهرستان، افزود: اگر به سیاست‌های دولت و منویات مقام معظم رهبری توجه کنیم، سفر به شهرستان‌ها و بازدیدها در راستای حمایت از تولید و اشتغال است.

وی با اشاره به اینکه در سفرهای استانی ضمن ارتباط و حضور در بین مردم در جریان مسائل و مشکلات آن‌ها نیز قرار خواهیم گرفت، افزود: در سفر به شهرستان‌ها، سعی می‌شود بازدیدهای میدانی از تمامی واحدهای تولیدی انجام گیرد.

استاندار همدان گفت: با سفر به شهرستان‌های استان از واحدهای تولیدی که موانع و مشکل خاصی دارند بازدیدهای مستمر انجام می‌گیرد و در ادامه به دنبال رفع موانع آن‌ها در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان خواهیم بود.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: نخستین گام و اولویت دولت و به دنبال آن در استان و سایر شهرستان‌ها، حفظ سلامت مردم در شرایط شیوع ویروس کرونا است.

به گفته وی، ستاد مقابله با کرونا استان همدان با اجرای طرح جامع شهید سلیمانی و همراهی و همکاری سپاه، دیگر نیروهای مسلح و نیروی بسیج توانست نقش موثری در پیشبرد امور ستاد و حفظ سلامت مردم ایفا کند.

استاندار همدان افزود: با واکسیناسیون گسترده‌ای که انجام گرفت، ایمنی اولیه جامعه به‌طور چشم‌گیری تامین شد.

وی تاکید کرد: شهرستان رزن در حوزه اشتغال، تولید و ایجاد اشتغال در استان همدان پیشرو و پیشگام است. 

قاسمی فرزاد افزود: رزن از جمله شهرستان‌های پیشروی استان همدان در زمینه ایجاد اشتغال است و با توجه به موقعیت تاریخی و علمی‌ در برخی از شاخص‌های کشوری و استانی نیز پیشگام است. 

به گفته وی، وجود علمایی چون آیت‌الله معصومی، شهید مفتح، آیت‌الله شوندی و آیت‌الله نوری در استان و شهرستان رزن نشان از این دارد که این شهرستان، عالم‌پرور و نسبت به آن توجه ویژه دارد.

استاندار همدان تصریح کرد: با توجه به حمایت‌ها و رخدادهایی که به همت نماینده مردم این شهرستان روی داده، شاخصِ بیکاری در رزن پایین است و در برخی مواقع برای تامین نیروی انسانی واحدهای تولیدی از شهرهای همجوار نیروی کار وارد می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان همدان گفت: بیش از ۱۷ درصد از فعالیت‌های اقتصادی و تولیدی شهرستان رزن، در حوزه کشاورزی است و اگرچه بخش‌های صنعتی و واحدهای تولیدی شهرستان رزن در حال فعالیت‌ هستند، اما بی شک، نیاز به تقویت و حمایت بیشتری دارند.

به گزارش ایرنا،  استاندار همدان امروز(جمعه) در ادامه سفرهای استانی خود در راس هیاتی از معاونین استاتداری و مدیران دستگاه های اجرایی با استقبال رسمی فرماندار و مدیران محلی وارد شهرستان رزن شد.

علیرضا قاسمی‌فرزاد در نخستین برنامه خود در این سفر به همراه نماینده مردم شهرستان‌های رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مدیران مسئولان در گلزار شهدای شهرستان رزن حاضر شد و به مقام شامخ شهدای این شهر ادای احترام کرد.

بازدید از واحدهای صنعتی و تولیدی، شرکت در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و حضور در آیین‌نماز جمعه از جمله برنامه های سفر استاندار همدان به شهرستان رزن است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد