hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > ضرورت نظارت بر آزمایشگاه‌های بخش خصوصی فعال در پروژه‌های عمرانی

ضرورت نظارت بر آزمایشگاه‌های بخش خصوصی فعال در پروژه‌های عمرانی

ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ضرورت نظارت بر آزمایشگاه‌های بخش خصوصی فعال در پروژه‌های عمرانی را خواستار شد.

مجید کیانپور در گفت‌وگو با ایسنا افزود: با توجه به اینکه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک حرف نخست را در کشور در زمینه قیر می‌زند آمادگی دارد در زمینه ارتقاء کیفیت قیر توزیعی برای پروژه‎های عمرانی شهری و روستایی، خدمات منحصربه فردی را در سراسر کشور ارائه کند.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک با تاکید بر ضرورت نظارت بر آزمایشگاه‌های بخش خصوصی فعال در پروژه‌های عمرانی گفت: رعایت استانداردهای داخلی، بین‌المللی و کالیبراسیون دوره‌ای تجهیزات، اخذ مجوز و داشتن گواهی‌نامه‌های مختلف فنی یکی از پیش نیازهای هر آزمایشگاه برای حضور در پروژه‌های عمرانی بوده و علاوه بر آن ارائه گزارش دقیق مبتنی بر واقعیت نیز امری ضروری است.

وی افزود: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با توجه به زیرساخت‌ها و توان بالای تخصصی و علمی پرسنل خود آمادگی برگزاری دورهای تخصصی آموزشی حضوری و آنلاین را در سراسر کشور برای مدیران و مهندسین ناظر دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌ها و پرسنل فنی در استانداری‌ها و شهرداری های سراسر کشور را دارد.

کیانپور با اشاره به اینکه برای ساخت ایرانی آباد نیاز به توسعه همکاری‌ها و ارتباط تنگاتنگ با تمام دستگاه‌های اجرایی است، افزود: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک آمادگی انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با شورای‌های فنی تمامی استان‌ها در تمام زمینه‌های همکاری و ارائه خدمات فنی و مهندسی را در پروژه‌های عمرانی ملی و استانی و پایش شریان‌های داخلی و راه‌های شهری دارد که در این خصوص پیش نویسی نیز تهیه و پیشنهاد می‌شود.

وی گفت: با توجه به ضرورت پایداری سازه های قدیمی بالاخص با کاربری عمومی در کشور، ضرورت بازنگری و مقاوم سازی در پروژه‌های نا ایمن بیش از گذشته در کلانشهرها احساس می‌شود.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد