hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > کارمان در شیکاگو تمام می‌شود، نه بلغارستان

کارمان در شیکاگو تمام می‌شود، نه بلغارستان

این روزها لیگ ملت‌های والیبال 2019 علاقه‌مندان بسیاری را پای جعبه جادویی می‌نشاند. دو هفته میزبانی در ارومیه و اردبیل موجب شد فضای کشور در این مدت کاملاً والیبالی باشد و در کنار آن بازی‌های خوب تیم ملی حسابی مردم و هواداران را به وجد آورد. بازی‌های خوب یاران سعید معروف با کسب نتایجی ایده‌آل همراه شده و حالا تیم ملی در کمترین فاصله تا صعود به مرحله نهایی قرار دارد. شاگردان کولاکوویچ برای برگزاری هفته آخر مسابقات به بلغارستان می‌روند و روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه مقابل صربستان، بلغارستان و امریکا صف‌آرایی می‌کنند.
لیبروی تیم ملی والیبال با اشاره به دو هفته میزبانی ایران در لیگ ملت‌های 2019 به خبرنگار «ایران» گفت: «هفته سوم مسابقات در ارومیه فوق‌العاده بود و توانستیم با 3 پیروزی صدرنشینی خود را تثبیت کنیم. پیروزی مقابل تیم‌های کانادا، لهستان و روسیه قدرتمند اتفاق بسیار خوبی بود. این تیم‌ها جزو بهترین‌ها هستند و کسب 3 امتیاز کامل مقابل آنها نشان‌دهنده عملکرد خوب و قدرت ایران بود. هفته چهارم هم تقریباً هفته خوبی بود البته اگر فرانسه را هم شکست می‌دادیم، این هفته برایمان رؤیایی می‌شد اما به هر حال تیم‌های پرتغال و استرالیا را شکست دادیم و با این دو برد 6 امتیاز گرفتیم. انتظارات از تیم ملی بالا رفته و به دلیل نتایج خوب در این دوره کاملاً طبیعی است.»
محمدرضا حضرت‌پور درخصوص باخت به فرانسه افزود: «فرانسه تیم بسیار خوبی است و جزو تیم‌هایی است که همیشه در هر مسابقه و تورنمنتی با برنامه حاضر می‌شود. فرانسه در حال حاضر در جایگاه سوم جدول قرار دارد و از شانس بالایی برای حضور در مرحله نهایی مسابقات برخوردار است. بازی‌ها بسیار فشرده است و بچه‌ها در بازی مقابل فرانسه خسته بودند ضمن اینکه فرانسه هم مقابل ما خیلی خوب بازی کرد. باخت مقابل فرانسه باعث شد تا صدر جدول را از دست بدهیم البته امتیازات در صدر جدول بسیار نزدیک است و  یک برد و باخت باعث می‌شود تا تیم صدرنشین مسابقات تغییر کند.»
او با اشاره به بازی‌های سخت تیم ملی در هفته پنجم مسابقات بیان داشت: «تیم‌های صربستان و بلغارستان در جدول به ترتیب یازدهم و دوازدهم هستند و شانس زیادی برای صعود به مرحله نهایی ندارند اما قطعاً برای حفظ آبرو با تمام قدرت مقابل ما ظاهر خواهند شد. تیم امریکا هم در جایگاه هفتم جدول ایستاده و تیم خوبی است. ما باید در بلغارستان با تمام وجود بجنگیم و بازی به بازی جلو برویم.»
حضرت‌پور درخصوص صعود تیم ملی به مرحله نهایی مسابقات افزود: «صعودمان به مرحله نهایی مسابقات تقریباً قطعی شده و این حاصل تلاش بازیکنان، کادر فنی و حمایت‌های مردم عزیز است. بازی‌های حساسی در بلغارستان داریم و هفته آخر مسابقات از دو نظر برای ما مهم و سرنوشت‌ساز است چرا که در این هفته هم صعودمان قطعی می‌شود و هم می‌تواند به ما کمک کند تا در مرحله نهایی مسابقات بهتر باشیم. رؤیاهای بزرگی در سر داریم و هدف‌مان در شیکاگو حضور روی سکو است. کارمان در آنجا تمام می‌شود، نه بلغارستان و صرفاً صعود به مرحله نهایی.»
دو هفته میزبانی تیم ملی باعث شد شهرهای ارومیه و اردبیل جو کاملاً والیبالی را تجربه کنند و علاقه‌مندان به این رشته برای حمایت تیم ملی، سالن مسابقات را تبدیل به جهنمی برای حریفان کنند. لیبرو تیم ملی گفت: «حمایت مردم در هر دو شهر خیلی خوب بود اما در ارومیه استثنایی بود و مردم در سه روزی که بازی‌ها برگزار می‌شد، در همه جای این شهر مشغول جشن و پایکوبی بودند. قدرت‌های والیبال جهان تاکنون جهنم ارومیه را ندیده بودند و این جو برای آنها تازگی داشت. در اردبیل هم استقبال مردم بسیار خوب بود و مردم در همه جای شهر در خصوص والیبال صحبت می‌کردند. از مردم ارومیه و اردبیل بابت حمایت‌هایشان تشکر می‌کنیم و با صعود به مرحله نهایی جواب حمایت‌هایشان را می‌دهیم.»
حضرت‌پور در پایان به حضور بانوان در سالن و حمایت‌های بی‌وقفه آنها اشاره کرد: «خدا را شکر که توانستیم با بازی‌های خوب‌مان علاقه‌مندان به رشته والیبال را بیشتر کنیم که نیمی از این علاقه‌مندان هم بانوان کشورمان هستند. اینکه بانوان بتوانند مسابقات را از نزدیک تماشا کنند و در کنار تیم ملی باشند، اتفاق بسیار خوبی است و ما از این موضوع بسیار خوشحالیم. امیدواریم که از این به بعد شاهد حضور بیشتر بانوان در تمامی مسابقات باشیم. از مردم عزیزمان می‌خواهیم که به حمایت‌هایشان ادامه دهند تا به امید خدا بتوانیم در شیکاگو موفق باشیم.»
                                   
                                                                         
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد